تبیان، دستیار زندگی
معاون هماهنگی سپاه پاسداران آذربایجان غربی گفت: برخی از برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌یی، جنگ تحمیلی و آثار آن را بسیار ساده‌تر از واقعیت به نمایش می‌گذارند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از ارومیه، سرهنگ شهسواریان در جمع خبرنگاران
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سریال مهدی باكری در آذربایجان غربی

باکری مظهر غضب خدا در برابر دشمنان خدا

معاون هماهنگی سپاه پاسداران استان:

برخی برنامه‌های تلویزیون واقعیت‌های جنگ تحمیلی را ساده به نمایش می‌گذارند .

معاون هماهنگی سپاه پاسداران آذربایجان غربی گفت: برخی از برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌یی، جنگ تحمیلی و آثار آن را بسیار ساده‌تر از واقعیت به نمایش می‌گذارند.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ شهسواریان در جمع خبرنگاران در یك نشست مطبوعاتی، افزود:جمهوری اسلامی ایران پیروزی جنگ تحمیلی را مدیون برنامه‌ریزی‌های امام خمینی (ره) و هزاران شهید دلاور ایران است كه این مساله نباید توسط رسانه‌ها به صورت ساده به نمایش گذاشته شود.

وی هم‌چنین از تمامی رسانه‌ها خواست تا در ترویج فرهنگ شهادت و شناساندن هرچه بهتر شخصیت شهیدان با ارگان های مربوطه و به خصوص سپاه پاسداران همكاری لازم را داشته باشند.

وی هم‌چنین با بیان این كه در معرفی شهیدان به جهانیان آن گونه كه شایسته آن‌هاست موفق عمل نكردیم،‌ عنوان كرد: باتوجه به لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و اهمیت فرهنگ شهادت و ایثارگری باید در ترویج آنها برنامه‌ریزی دقیق و از نظرات كارشناسان برجسته استفاده شود.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران آذربایجان غربی با بیان این كه لایه‌های فرهنگی دفاع مقدس هنوز كالبد شكافی نشده است، اذعان كرد: ترویج فرهنگ شهادت، حفظ یاد و خاطره هشت سال جنگ تحمیلی و خون تمامی شهیدان نیازمند سرمایه‌گذاری و توجه ویژه‌یی دارد.

وی هم‌چنین از برگزاری گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان حمید و مهدی باكری در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه در 19 ماه جاری خبر داد.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران آذربایجان غربی با اشاره به ساخت سریال مهدی باكری در آذربایجان غربی، اذعان كرد: برای ساخت این سریال باید از كارگردان‌ها و بازیگران مطرح كشوری استفاده شود.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی