تبیان، دستیار زندگی
مصاحبه با بهترین های مرحله دوم جام حذفی تبیان
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مصاحبه با بهترین های مرحله دوم جام حذفی تبیان

جام حذفی تبیان

در مرحله دوم مسابقات جام حذفی تبیان کاربران استان‌های راه یافته به این مرحله در قالب 16 تیم با هم به رقابت پرداختند. در این مرحله 8 تیم  موفق به راهیابی به دور سوم نشدند  و 8 تیم به مرحله سوم راه پیدا کردند. از کاربران 8 تیم حذف شده در این مرحله که بیشترین امتیاز را در استان خود کسب کرده اند 4 سوال پرسیده ایم. شما می توانید پاسخ‌های این دوستان را مطالعه کنید و چنانچه مایل بودید در قسمت نظرات شما هم به این 4 سوال پاسخ بدهید .

سوالات تبیان:

1- نظر شما درباره مسابقه جام حذفی تبیان چیست؟

2- چگونه از برگزاری مسابقه مطلع شدید؟

3- در صورتی که خاطره‌ای از شرکت در مسابقه دارید بیان کنید.

4- در صورتی که انتقاد یا پیشنهادی دارید ذکر بفرمایید.

جناب آقای احمد احتیاطی 

استان: خراسان جنوبی

امتیاز کسب شده: 42

احمد احتیاطی

تعداد شرکت کنندگان در هر استان متفاوت بود و ممکن بود در استان هایی که زیاد شرکت می کردند امتیازها پایین بیاید

1- خوب بود اما مشکلاتی هم داشت که تعداد شرکت کنندگان در هر استان متفاوت بود و ممکن بود در استان هایی که زیاد شرکت می کردند امتیازها پایین بیاید.

2- از طریق خود سایت تبیان.

3- در مرحله دوم فکر کنم تا نیم ساعت مانده به پایان مسابقه ما 26 بود و نیم ساعت آخر آذربایجان غربی 27 شد و ما همچنان 26 ماندیم و آنها برنده شدند.

4- به نظر بنده از قبل ثبت نام شود و کمیته‌ای تشکیل شود در هر استان و یک تیم مجازی تشکیل شود و اعضای گروه و مربی و کاپیتان داشته باشد تا هم بین کاربران مقابل بوجود آید و هم هر استان با افرادی که از هر گروه قوی‌تر هستند بالا بیایند.

جناب آقای احمد مظفری

استان:  مازندران

امتیاز کسب شده: 47

احمد مظفری
با مشارکت خانواده (پسرم و همسرم) به سوالات جواب می دادم و کار جمعی بود

1- کار ارزشمندی بود. کاربرها به اصول آشنا نبودند و مقررات را نمی داستند و باعث شدند که استان ما حذف شود. بعضی از استان‌ها خیلی قوی بودند و بهتر توانستند به سوالات جواب بدهند.

2- از خود سایت مطلع شدم چون هر روز به علت اینکه مربی پرورشی هستم تمام مطالب سایت را مشاهده می کنم.

3- خاطره ای که دارم این است که با مشارکت خانواده (پسرم و همسرم) به سوالات جواب می دادم و کار جمعی بود.

4- با توجه به اینکه تبیان کاربران زیادی دارد و اگر بخواهد باز هم تعداد کاربران خود را افرایش دهد بهتر است از این دست مسابقات بیشتر برگزار کند و نیازی نیست که جوایز نفیس هم بگذارد مهم این است که رقابت ایجاد نماید به نظر من در عید نوروز هم چنین مسابقه ای برگزار نمایید.

لازم به ذکر است جناب آقای احمد مظفری بین 800 شرکت کننده مرحله دوم بیشترین امتیاز را کسب نموده‌اند.

جناب آقای پژمان کیوان

استان: کردستان

 امتیاز کسب شده:  29

پژمان کیوان

اینترنت کردستان تا 7 شب قطع بود و من سه بار تا دانشکده رفتم تا وصل شد و در مسابقه شرکت کردم فکر کنم ساعت 5/8 و 9 شب بود

1- در کل جالب بود.

2- پیامک دریافت نمودم.

3- خاطره ای که دارم این است که در مرحله دوم اینترنت کردستان تا 7 شب قطع بود و من سه بار تا دانشکده رفتم تا وصل شد و در مسابقه شرکت کردم فکر کنم ساعت 5/8 و 9 شب بود.

4- خیلی خوب بود، ولی برای استان ما که امکانات کم است و ما حتی کسانی که کاربر تبیان هم هستند نمی شناسیم چطور می شود در این مسابقه به صورت استانی شرکت کرد.

جناب آقای جواد زارع

استان: یزد

امتیاز کسب شده: 43

جواد زارع

هیجان خیلی بالا بود و تبیان هم تبلیغات خوبی کرده بود و این خیلی جالب بود که حتی استان‌هایی که حذف شده بودند، به استان هایی که بالا رفته بودند تبریک می گفتند

1- مسابقه خیلی خوبی بود. ابتکار جالبی بود. هیجان خیلی بالا بود و تبیان هم تبلیغات خوبی کرده بود و این خیلی جالب بود که حتی استان‌هایی که حذف شده بودند، به استان هایی که بالا رفته بودند تبریک می گفتند.

2- از خود تبیان چون مدام به تبیان سر می زنم اما پیامک هم دریافت کردم.

3- مسئله خاصی نبود اما با همسرم شرکت کردم.

4- مسابقه خیلی جالب بود و محاسنی داشت، اما ما که امتیاز 43 به دست آوردیم ولی کسانی بودند که امتیازات استان را پایین آوردند و معدل استان مثلا 23 یا 24 شد. اگر تیم مجازی از قبل تشکیل شود و افراد ثبت نام نمایند و مسابقه بین افراد ثبت نام شده برگزار شود اینطوری خیلی بهتر است که مثلا افرادی که ضعیف هستند شرکت نکنند.

سرکار خانم طیبه رضایی برزانی 

استان: اصفهان

 امتیاز کسب شده: 45

طیبه رضایی برزانی

فکر می کردم تمام 50 امتیاز را به دست آوردم

1- وقت پاسخ گویی به مسابقه خیلی کم بود سوالات بسیار سخت بود و چون سرعت اینترنت خیلی پایین بود باز نمودن لینک های سوالات خیلی سخت بود و چون ما نمی دانیم که کسانی که شرکت می کنند چقدر امتیاز بدست آورد و چه اطلاعاتی دارند خیلی مشکل بود به نظر من انفرادی باشد بهتر است.

2- از طریق خود سایت مطلع شدم.

3- خاطره ای که دارم این است که در مرحله دوم به تمامی سوالات درست جواب دادم و فکر می کنم به دلیل اینکه فرصت کم بود، گزینه را اشتباه انتخاب کردم . فکر می کردم تمام 50 امتیاز را به دست آوردم. شاید گزینه‌ای را اشتباه زدم چون پاسخ تمام سوالات را از لینک بدست آورده بود و درست می دانستم اما گزینه را اشتباه انتخاب کردم به دلیل وقت کم پاسخ گویی به مسابقه.

4- به نظر بنده اگر تعداد شرکت کنندگان و در صد امتیازات هر استان را بر روی سایت قرار دهند خوب است.

جناب آقای عباس اژدری

استان: آذربایجان شرقی

امتیاز کسب شده:  45

عباس اژدری

در هر مرحله هر چه بالا می زدیم کسانی بودند که پایین می زدند و امتیاز استان ما پایین آمد

1- البته من به تبیانیان اعتماد و اطمینان دارم که عدالت را برقرار کردند اما اگر عدالت برقرار شده باشد خیلی مسابقه‌ی خوبی است ولی استان ما که تقریباً 40 نفر شرکت کننده داشت و ما در هر مرحله هر چه بالا می زدیم کسانی بودند که پایین می زدند و امتیاز استان ما پایین آمد و مثلاً استانی مثل زنجان 7 نفر شرکت کننده داشت که بسیار با هماهنگی پیش رفتند و برنده شدند.

2- از خود سایت تبیان من در انجمن سیاسی تبیان فعالیت می کنم.

3- خاطره ی خاصی ندارم

4- در قسمت نظرات، پیشنهاد خودم را ثبت نمودم و ثبت می کنم.

این دوست عزیز در طریق نظرات اطلاعیه‌های مسابقه از ما درخواست کرده بودند که بر نحوه عملکرد شرکت کنندگان برخی استان‌ها نظارت بیشتری داشته باشیم.

جناب آقای محمود تلخابی 

استان: قم

امتیاز کسب شده:42

در سایت دانشگاه بودم که به مسابقه جواب دادم تمامی اطرافیان برایشان خیلی جالب بود به کنارم آمدند و جواب های من به سوالات را با دقت مشاهده می کردند

1- خوب  بود ولی سوالات خیلی سخت بود و موضوعات سوالات هم خیلی پراکنده بود.

2- از تبلیغات سایت متوجه شدم.

3- خاطره ای که دارم این بود که در سایت دانشگاه بودم که به مسابقه جواب دادم تمامی اطرافیان برایشان خیلی جالب بود به کنارم آمدند و جواب های من به سوالات را با دقت مشاهده می کردند.

4- به نظر من بهتر است موضوعات دسته بندی می شود و سوالات شرکت کنندگان یکی باشد از نظر موضوع تنوع نداشته باشد و هر کار بر در موضوعی که خود تعیین نموده جوابگوی سوالات باشد.

جناب آقای مسعود صالحی

استان: بوشهر

امتیاز کسب شده:  37

مسعود صالحی

اگر بین کاربران تأیید نهایی که بالای 5000 امتیاز دارند باشد بهتر است

1- عالی و  بی نظیر بود. زحمت زیادی کشیدید. اما اگر به صورت انفرادی برگزار شود بهتر است چون با تمام تلاش ما استان ما حذف شد.

2- از خود سایت تبیان، هر روز مطالب سایت را چک می کنم.

3- خاطره ای در این مورد ندارم و فقط این که در خانه با کمک همسرم به مسابقه جواب می دادیم.

4- به نظر بنده اگر بین کاربران تأیید نهایی که بالای 5000 امتیاز دارند باشد بهتر است.

برای همگی این دوستان آرزوی سربلندی و موفقیت در همه مراحل زندگی را داریم

تهیه و تنظیم :‌ واحد امور كاربران سایت تبیان