تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با هدف بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی، ویژه‌نامه الکترونیکی «مبلغ بیدارگر» را در خروجی این سایت قرار داد ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مبلغ بیدارگر» در تبیان هرمزگان منتشر شد

مبلغ بیدادگر

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان هرمزگان با هدف بزرگداشت سید جمال‌الدین اسدآبادی، ویژه‌نامه الکترونیکی «مبلغ بیدارگر» را در خروجی این سایت قرار داد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی امیری مدیر محتوا و مسئول بخش ویژه‌نامه‌های تبیان هرمزگان صبح امروز در نشستی خبری هدف از انتخاب عنوان «مبلغ بیدارگر» برای این ویژه‌نامه، فعالیت‌های گسترده این شخصیت انقلابی در نقاط مختلف دنیا از جمله هندوستان، مدینه، اردن، دمشق، مصر، ترکیه، پاریس و لندن است که با شناسایی استعدادهای دشمن استعمارگر و بررسی جنبه‏های قوت و رمز موفقیت آنها، در صدد شناسایی علل انحطاط مسلمانان برآمد و در مسیر پیداکردن راه حل اساسی آن، تلاش وافری داشت و در طول عمر خود از نزدیک با استعمارگران به مبارزه برخاست.

وی در بیان موضوعات مطرح شده در این ویژه‌نامه به اسوه جاوید، مبلغ بیدارگر(سید جمال الدین اسدآبادی)، اسوه جاوید، بیدار گر شرق، سلسله جنبان نهضت‌های اصلاحی،‌ خاطراتی‌ از « جمال دین »،درباره سیدجمال و‌ شهید اسلام اشاره کرد که به هر یک از آنها به صورت مفصل در آیتمی خاص پرداخته شده است.

گفتنی است علاقه‌مندان با مراجعه به آدرس www.tebyan-hormozgan.ir از این ویژه‌نامه کمال استفاده را داشته باشند.

تنظیم: هومن بهلولی