تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال میلان با شکست 3 بر 2 در ورزشگاه خانگی سن سیرو مقابل منچستریونایتد اکنون به یک معجزه نیاز دارد تا این تیم قدرتمند انگلیسی را از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار بزند .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت بکام به اولدترافورد با میلان

میلان - منچستر

تیم فوتبال میلان با شکست 3 بر 2 در ورزشگاه خانگی سن سیرو مقابل منچستریونایتد اکنون به یک معجزه نیاز دارد تا این تیم قدرتمند انگلیسی را از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار بزند.

به نقل از مهر، تیم فوتبال منچستریونایتد انگلستان چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی در ورزشگاه اولدترافورد میزبان میلان ایتالیاست که در دیدار رفت دست به کار بزرگی زده و مقابل نماینده ایتالیا با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده است. این تیم در رقابت های لیگ برتر هم در صدر جدول قرار دارد اما میلان پس از اینتر دوم است. مجموع این عوامل می تواند عامل برتری احتمالی مردان سرآلکس فرگوسن در این دیدار باشد.

از نکات قابل توجه بازی امشب بازگشت دیوید بکهام به اولدترافورد پس از هفت سال است. وی گفت: بازی مقابل 70 هزار تماشاگر منچستریونایتد واقعا جذاب است. در بازی رفت خانواده من در سن سیرو حضور داشتند و در بازی برگشت هم قصد دارم آنها را به اولدترافورد ببرم. ضمن اینکه پدرم که یک هوادار سرسخت من یونایتد است در این دیدار در ورزشگاه حضور خواهد داشت.

لیگ قهرمانان اروپا

نکته قابل توجه دیگر در بازی فرداشب به غیبت احتمالی وین رونی بازمی گردد. این بازیکن دچار مصدومیت است و چنانچه بخت میلان بلند باشد به این دیدار نخواهد رسید.

دیگر دیدار چهارشنبه شب را تیم های رئال مادرید اسپانیا و المپیک لیون فرانسه برگزار خواهند کرد. نماینده فرانسه در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه "ژرلان" به برتری رسیده و این پیروزی نمی تواند متضمن صعود آنها به دور یک چهارم نهایی رقابت ها باشد. ضمن اینکه رئال مادرید شنبه شب در دیدار با سویا در رقابت های لالیگا درحالی که با نتیجه 2 بر صفر بازی را عقب بود در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به کار خود پایان داد تا نشان دهد از چه توان بالایی برای بازگشت به بازی برخوردار است.

مانوئل پلگرینی، سرمربی رئال مادرید، در این خصوص اظهار داشت: ما باید هرکاری بکنیم جز اینکه اجازه بدهیم لیون در زمین ما توپ و میدان را به دست بگیرد. در این صورت یک شکست کامل را متحمل می شویم. تیم رئال مادرید کیفیت صعود به دور بعدی رقابت ها را داراست.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری