تبیان، دستیار زندگی
وتبال مشخص شد سی‌ام خرداد تا پانزدهم مرداد 84 فصل نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد. بر اساس طرحی كه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تهیه كرده است تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر كه مسابقات جام حذفی آنه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال مشخص شد

سی‌ام خرداد تا پانزدهم مرداد 84
فصل نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر مشخص شد.


بر اساس طرحی كه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تهیه كرده است تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر كه مسابقات جام حذفی آنها به پایان رسیده است می‌توانند از سی‌ام خرداد ماه تا پانزدهم مرداد ماه 84 به نقل و انتقال بازیكن بپردازند.

بنابر اعلام سازمان لیگ برتر و مطابق با آیین نامه‌ی نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال كشور، تیم‌های فوتبال حاضر در لیگ برتر می‌توانند یك روز پس از پایان رقابت‌ها تا دو هفته قبل از شروع لیگ جدید اقدام به نقل و انتقال بازیكن كنند.

بر اساس این گزارش تیم‌هایی كه مسابقات جام حذفی ندارند می‌توانند از سی‌ام خرداد امسال تا 15 مرداد اقدام به جذب یا انتقال بازیكنان مورد نظرشان كنند.

علی كاظمی، مدیر اجرایی سازمان لیگ در این خصوص به ایسنا گفت: سازمان لیگ قصد دارد با تصویب طرحی در هیات رییسه سازمان به تیم‌های كه مسابقات جام حذفی ندارند از سی‌ام خرداد ماه تا 15 مرداد ماه اجازه‌ی نقل و انتقال بدهد.

وی افزود: مطابق آیین نامه تیم‌هایی كه هنوز مسابقات جام حذفی آنان به پایان نرسیده است نمی‌توانند تا یك روز پس از پایان این رقابت‌ها اقدام به نقل و انتقال بازیكن كنند.

به گفته‌ی كاظمی اگر سی‌ام مرداد ماه را شروع رقابت‌های دور جدید لیگ برتر بدانیم، تیم‌ها تا 15 مرداد ماه مهلت دارند كه به نقل و انتقال بازیكن بپردازند.