تبیان، دستیار زندگی
معاون هنری جدید وزیر ارشاد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون هنری جدید وزیر ارشاد

 معاون هنری جدید وزیر ارشاد منصوب شد.

محمدحسین ایمانی خوشخو پس از 5 سال از معاونت هنری وزارت ارشاد بركنار و حمید شاه‌آبادی جانشین او شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حکم "حمید شاه آبادی" را به عنوان معاون امورهنری جدید وزارت ارشاد ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، اعلام انتصاب رسمی شاه آبادی در مسوولیت معاونت هنری وزارت ارشاد، شب گذشته(17 اسفند) در نشست مدیران استانی، ستادی و سازمان های تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازسوی "سید محمد حسینی" صورت گرفت.

وزارت ارشاد اسلامی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب شاه آبادی آورده است: قدم نهادن در حریم فرهنگ و هنر حرمتی دارد که جز به پای افزار تعهد و ایثار، با دلی از شوق خدمت سرشار و نگاهی بصیرت آمیز و دین‌مدار، ورود بدان جایز نیست.

وی ادامه داد: هنر، تجلی ظرافت های روح است و روح نفخه الهی است! و هنرمند مسلمان زائیده زیبایی ها و زاینده تعهد است! پشتوانه تقوی و تعهد و تقید شما به انضمام شرافت ذاتی و اشراف تان در امور هنری و فرهنگی و توانمندی هایتان در امور مدیریتی، مستند حکمی است که به موجب آن جنابعالی را به عنوان "معاون وزیر در امور هنری" منصوب می نمایم. حسن سلوک، حفظ حدود و رعایت شان هنرمندان از بدیهی ترین شیوه های همکاری با اهل ادب وهنر است.

در پایان این پیام آمده است: هنر مدیریت را بیش از هر جا با ایجاد انسجام بین اهالی هنر و اقدام به قوام آثار می توان به نمایش گذاشت. توفیق در این مسیر، راه را برای هنجار سازی جامعه هموار می نماید. برایتان در اجرای متعهدانه و دلسوزانه این ماموریت خطیر، اجر کثیر و حسن تاثیر از درگاه رب خبیر مسالت می نمایم.

شاه‌ آبادی، پیش از این به عنوان قائم مقام معاون امور هنری وزارت ارشاد فعالیت می کرد که با حکم وزیر ارشاد به عنوان جایگزین "محمدحسین ایمانی خوشخو" معاون هنری سابق این وزارتخانه منصوب شد.

از زمان تصدی پست وزارت ارشادی حسینی،‌ شایعه بركناری ایمانی خوشخو قوت گرفت ولی همواره ازسوی وزیر ارشاد تكذیب می‌شد و وی بر ادامه كار ایمانی‌خوشخو تاكید می‌كرد.

تنظیم برای تبیان : مسعود عجمی