تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال بایرن مونیخ روز سه شنبه در چارچوب دور برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دشواری را در ورزشگاه آرتمیو فرانکی مقابل فیورنتینا خواهد داشت .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کار دشوار آرسنال و بایرن برای صعود

لیگ قهرمانان اروپا

تیم فوتبال بایرن مونیخ روز سه شنبه در چارچوب دور برگشت مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دیدار دشواری را در ورزشگاه "آرتمیو فرانکی" مقابل فیورنتینا خواهد داشت.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار رفت این مرحله از رقابت ها که در ورزشگاه "آلیانس آرنا" مونیخ برگزار شد با یک پیروزی دیرهنگام 2 بر یک به کار خود پایان داد و بی تردید در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شهر فلورانس کار بسیار دشواری را مقابل "بنفش" ها در پیش خواهد داشت.

بایرن در رقابت های داخلی به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کرده تا آنجا که صدر جدول رقابت های بوندس لیگا را از چنگ بایرلورکوزن درآورده است اما فیورنتینا در آخرین دیدار سری آ مقابل میهمان خود یوونتوس شکست خورد و در حال حاضر در رده دهم جدول رده بندی رقابت ها قرار دارد.

لیگ قهرمانان اروپا

به نقل از مهر، دیگر دیدار سه شنبه را تیم هآی آرسنال و پورتو در ورزشگاه "امارات" لندن برگزار خواهند کرد. آرسنال در دیدار رفت که در ورزشگاه "دراگائو" برگزار شد با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود تن به شکست داد و امشب درحالی باید دیدار برگشت و حیاتی خود را مقابل این تیم برگزار کند که سسک فابرگاس، کلیدی ترین بازیکنی توپچی ها، شاید به دلیل آسیب دیدگی قادر نباشد در میدان حضور پیدا کند.

طبق اعلام مسئولان باشگاه آرسنال، سونگ و سول کمپل هم شرایط چندان مساعدی ندارند اما به بازی می رسند اما گفته می شود ویلیام گالاس به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پشت قادر به حضور در میدان نیست.

از سویی تیم پورتو با هدف ارائه یک بازی هجومی در دیدار مقابل آرسنال به میدان خواهد رفت.

این تیم در دیدار با نماینده انگلستان به توانمندی ها هالک چشم دوخته است. بازیکنی که به دلیل حمله به یک خدمه باشگاه در تونل ورزشگاه ، با محرومیتی چهارماهه از رقابت های داخلی مواجه شده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری