تبیان، دستیار زندگی
پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همایش علمی «اصلاح الگوی مصرف» را همراه با ارایه كتاب‌های «مجموعه مقالات و چكیده مقالات» این همایش و برپایی نمایشگاه جانبی آثار این حوزه، برگزار می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش علمي «اصلاح الگوی مصرف» كتاب مي‌شود
کتاب

پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همايش علمی «اصلاح الگوی مصرف» را همراه با ارايه كتاب‌هاي «مجموعه مقالات و چكيده مقالات» اين همايش و برپايي نمايشگاه جانبي آثار اين حوزه، برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، به مناسبت سال اصلاح الگوی مصرف همایش «علمی اصلاح الگوی مصرف» با بررسی ابعاد اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و حقوقی الگوهاي مصرف كنوني و آنچه بايد باشد، روز پنج‌شنبه، بیستم اسفندماه، در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.

سیدکاظم سیدباقری، دبیر علمی این همایش یک روزه است. در اين برنامه استادان، صاحب‌نظران و پديدآورندگان مقالات به ارايه آراي خود مي‌پردازند و در حاشيه اين همايش نيز نمايشگاهي از آثار مربوط به اصلاح الگوی مصرف برپا می‌شود. همچنین چکیده مجموعه مقالات اصلاح الگوی مصرف در قالب كتاب به شرکت‌کنندگان ارايه می‌شوند.

همایش علمی اصلاح الگوی مصرف پنج‌شنبه(20 اسفند ماه) از ساعت 30/8 تا 12 در تالار اندیشه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دفتر قم، برپاست.