تبیان، دستیار زندگی
آهن آغاز به کار کرد . همایش بزرگ بچه های راه آهن از روز شنبه به همت شهرداری و سازمان فرهنگی - هنری منطقه 17 در " فرهنگسرای اقوام " آغاز به کار کرد . مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 17 روز شنبه در گفت و گو با خبرنگا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش بزرگ بچه های راه آهن آغاز به کار کرد .

همایش بزرگ بچه های راه آهن از روز شنبه به همت شهرداری و سازمان فرهنگی - هنری منطقه 17 در " فرهنگسرای اقوام " آغاز به کار کرد .

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 17 روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : در این همایش مدیران شهرداری ،  کارشناسان و اساتید دانشگاهی حضور می یابند و به بررسی نقش خطوط آهن بر معضلات اجتماعی مناطق حاشیه خط آهن می پردازد .

مرتضی شیربک به برگزاری جشنواره ادبی در دو روز نخست این همایش اشاره کرد و گفت : این جشنواره درزمینه های شعر ، مقاله ، داستان ، فیلم کوتاه ، نقاشی ، عکس و کاریکاتور پیرامون معضلات خط آهن بر زندگی ساکنان این مناطق برگزار می شود .

شیربک اظهار داشت : در روز پایانی این همایش سمینار علمی - کاربردی برگزار خواهد شد که در آن مسوولان شهرداری و کارشناسان به بیان نظرات خود درباره مسائل و مشکلات مختلف راه آهن پرداخته و پیامد های ناشی از آن را به بحث و تبادل نظر خواهند گذاشت.

وی افزود : تاثیر راه آهن بر ساختار عاطفی - روانی کودکان ، بررسی عوارض عاطفی - روانی راه آهن بر شخصیت نوجوانان و جوانان ، بررسی آثار جسمی - روانی راه آهن بر ساکنان مسیر راه آهن ، حذف راه آهن تهران - تبریز و مزایای آن ، از جمله مسایلی است که در این همایش مورد بررسی کارشناسی قرار می گیرد . همایش بچه راه آهن از23 تا 25 شهریوردر سینما تئاترمجموعه فرهنگی ورزشی بهارانبرگزار می شود .