تبیان، دستیار زندگی
و پیوست استارت رضازاده برای دوحه حسین رضازاده، قوی‌ترین مرد جهان پس از مدت‌ها دوری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری، روز چهارشنبه گذشته وارد اردو شد. به گزارش ایسنا، در حالی كه چند روز دیگر تیم بیست نفره‌ی وزنه‌برداری كشورمان بر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قوی‌ترین مرد جهان به اردو پیوست

استارت رضازاده برای دوحه


حسین رضازاده، قوی‌ترین مرد جهان پس از مدت‌ها دوری از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری، روز چهارشنبه گذشته وارد اردو شد.

به گزارش ایسنا، در حالی كه چند روز دیگر تیم بیست نفره‌ی وزنه‌برداری كشورمان برای برگزاری یك دوره اردوی یك ماهه عازم بلغارستان می‌شود، حسین رضازاده، قهرمان دو دوره‌ی المپیك نیز با حضور در اردوی تیم ملی طراوت تازه‌ای به اردو بخشید.

به گفته مسوولان و مربیان تیم ملی وزنه‌برداری، حضور او در محل اردو، باعث افزایش روحیه و انگیزه‌ی سایر وزنه‌برداران می‌شود.

رضازاده در حالی وارد اردوی آماده‌سازی تیم ملی شده كه پیش از این و طی ماه‌های گذشته به تنهایی مشغول انجام تمرینات در زادگاه خود، اردبیل بود.

رضازاده علیرغم این كه از اردو دور بوده، اما اكنون در وضعیت آمادگی خوبی به سر می‌برد. حضور رضازاده در اردو، نوید به وجود آمدن تیمی متحد برای مسابقات جهانی سال 2005 در شهر دوحه قطر می‌دهد.

مسابقات جهانی، آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و قوی‌ترین مرد جهان به مصاف مهم‌ترین حریف جهانی خود، یعنی جابر سالم قطری می‌رود و بی‌تردید رقابت سختی را در این عرصه خواهد داشت.

وی برای آمادگی بیشتر به تمرین جدی زیر نظر ایوانف نیاز دارد؛ رضازاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار كرد:« من برای حضور در اردوی بلغارستان به تهران آمده‌ام و از روز چهارشنبه وارد اردو شده‌ام.»

وی در مورد وضعیت اردوی تهران گفت:« همه چیز در اردوی تهران خوب است و امیدواریم در بلغارستان به سطح آمادگی خوبی نزدیك شویم.»

 رضازاده و ساعی شهروند آتن می شوند