تبیان، دستیار زندگی
عه‌ی مناسب پاس نكونام: از العین انتقام می‌گیریم! پاس، نماینده‌ی ایران در دیدار مرحله‌ی یك چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین به میدان می‌رود. به گزارش ایسنا، در سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:« محمد نصرتی، جواد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا و قرعه‌ی مناسب پاس

نكونام: از العین انتقام می‌گیریم!


پاس، نماینده‌ی ایران در دیدار مرحله‌ی یك چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا برابر العین به میدان می‌رود.

به گزارش ایسنا، در سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:« محمد نصرتی، جواد نكونام و آرش برهانی از بازی با العین، قهرمان نه دوره‌ی لیگ امارات استقبال كردند.

برهانی، مهاجم پاس باور دارد، قهرمان لیگ ‌2004/2003 ایران با حریف ماه سپتامبر خود بیگانه نیست. این بازیكن بیست‌ویك ساله گفت:« با توجه به نزدیكی امارات به ایران، این قرعه به سود ما بود. چرا كه اگر مجبور می‌شویم برابر تیمی از شرق آسیا به میدان برویم، كار دشوارتری پیش رو داشتیم.»

چهارده سپتامبر، پاس برای دیدار رفت برابر العین، به امارات سفر می‌كند.

محمد نصرتی هم فكر می‌كند كه حریف ناشناخته می‌توانست برای پاس قرعه‌ی بدی باشد. مدافع ایران كه گل تیم ملی كشورش برابر بحرین را به ثمر رساند و سبب شد كه این تیم به رقابت‌های جام جهانی ‌2006 برود، در این باره گفت:« این قرعه برای پاس منطقی بود. ما العین را بهتر از سایر تیم‌ها می‌شناسیم. میلان ماچالا (سرمربی العین) در ایران مربی شناخته شده است. او چندین بار با تیم‌های مختلف با ما روبرو شده است.»

جواد نكونام، بهترین گلزن پاس در رقابت‌های لیگ قهرمانان درباره‌ی این قرعه گفت:« حریف ما گروه نیرومندی دارد. اما، ما می‌دانیم كه بهتر از آنها هستیم. العین پیشتر نماینده‌ی ایران را از لیگ قهرمانان كنار زد. من و سایر بازیكنان پاس می‌توانیم به انتقام بیاندیشیم. هدف اصلی ما العین است. اما این قرعه هرگز برای پاس مهم نیست. اگر می‌خواهیم به هدفمان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان برسیم، باید برای شكست دادن هر تیمی آماده باشیم.»

 نکونام و خطیبی در میان برترین گلزنان جهان