تبیان، دستیار زندگی
به گزارش خبرگزاری فارس ، به نقل از روابط عمومی مراكز فرهنگی منطقه یك در این برنامه جوانان و نوجوانان فرصت دارند متون خود را در قالب نثر ادبی و با موضوع درختكاری .../ در راستای تداوم برنامه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ویژه برنامه شب طنز با عنوان.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقه ادبی درختکاری/«در حلقه رندان»

برگزاری مسابقه ادبی درختكاری در فرهنگسرای ملل

خبرگزاری فارس: فرهنگسرای ملل همزمان با روز درختكاری اقدام به برگزاری مسابقه ادبی انتخاب بهترین نثر ادبی با موضوع درختكاری می‌كند.
مسابقه ادبی درختکاری/«در حلقه رندان»

به گزارش خبرگزاری فارس ، به نقل از روابط عمومی مراكز فرهنگی منطقه یك در این برنامه جوانان و نوجوانان فرصت دارند متون خود را در قالب نثر ادبی و با موضوع درختكاری از تاریخ 15 اسفندماه به دبیرخانه این مسابقه واقع در فرهنگسرای ملل ارسال نمایند سپس بعد از داوری از میان متون ارسالی به 5 متن برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود.

علاقه مندان جهت شركت در این مسابقه می توانند از تاریخ اعلام شده به مدت یك ماه آثار خود را به فرهنسگرای ملل واقع در بزرگراه آیت الله صدر بلوار قیطریه بوستان قیطریه فرهنگسرای ملل مراجعه نمایند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

بزرگان طنز معاصر در تبریز گردهم می‌آیند‌

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با بیان اینكه بزرگان طنز معاصر در تبریز گردهم می‌آیند، گفت: شب شعر «در حلقه رندان » در تبریز برگزار می‌شود.
مسابقه ادبی درختکاری/«در حلقه رندان»

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ، حسین نجفی امروز افزود: در راستای تداوم برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز ، ویژه‌برنامه شب طنز با عنوان «در حلقه رندان» برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در ادامه اظهار داشت: توجه به طنز در ادبیات معاصر آذربایجان و ایران همچنین همنشینی اساتید بزرگ طنز كشور در تبریز برای این برنامه ترتیب یافته و استاد یوسفعلی میرشكاک ، استاد ناصر فیض به همراه اساتید برجسته استانی و 10 نفر از شاعران برجسته طنز كشور میهمان این برنامه خواهند بود.

نجفی ، ضمن یادآوری جایگاه رفیع طنز آذربایجان در كشور خاطرنشان كرد: در عرصه ادبیات طنز فعالیت دامنه‌داری انجام نیافته و برگزاری شب‌های شعر طنز فرصت مغتنمی برای توجه به مخاطبان این رشته از وادی ادبیات است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اظهار داشت: این برنامه روز چهارشنبه 19 اسفندماه جاری از ساعت 16 در تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز میزبان شاعران و علاقمندان خواهد بود.

لازم به ذكر است این برنامه با همراهی و همكاری انجمن ادبی تبریز برگزار می‌شود.

تهیه و تنظیم برای تبیان : زهره سمیعی – بخش ادبیات تبیان