تبیان، دستیار زندگی
نبال ملی پوشان فولاد؛ نواصرزاده: اگر مذاكرات جدی شود مبعلی، علوی و كعبی ترانسفر می‌شوند باشگاه‌هایی از كشورهای آلمان، اسپانیا، ژاپن و برخی كشورهای عربی با اعلام شرایط اولیه خود، خواستار به خدمت گرفتن تعدادی از ملی‌پوشان فولاد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باشگاه‌های آلمان، اسپانیا و ژاپن به دنبال ملی پوشان فولاد؛

نواصرزاده:
اگر مذاكرات جدی شود مبعلی، علوی و كعبی ترانسفر می‌شوند


باشگاه‌هایی از كشورهای آلمان، اسپانیا، ژاپن و برخی كشورهای عربی با اعلام شرایط اولیه خود، خواستار به خدمت گرفتن تعدادی از ملی‌پوشان فولاد خوزستان شده‌اند.

پس از قهرمانی تیم فولاد خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر و حضور موثر و سازماندهی ملی‌پوشان این تیم در دیدارهای ملی فوتبال كشور تعدادی از باشگاه‌های اروپایی از جمله آلمان و اسپانیا و برخی از باشگاه‌های عربی و ژاپنی، با اعلام شرایط اولیه خواستار جذب برخی از بازیكنان این تیم شده‌اند.

علی اصغر نواصرزاده، قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان به خبرنگار ایسنا گفت: سیاست اولیه باشگاه فولاد كسب افتخار برای باشگاه و بازیكنانش است. تاكنون تیم‌های زیادی برای جذب مبعلی، كعبی و علوی پیشنهاداتی را ارایه كرده‌اند كه پس از نهایی شدن و جلب نظر بازیكنان، این انتقال انجام خواهد گرفت.

وی تصریح كرد: «علوی» از اسپانیا و آلمان، «مبعلی» از ژاپن و برخی از كشورهای عربی و «كعبی» نیز از برخی باشگاه‌های آلمانی و عربی پیشنهاد دارند. اما باید منتظر شرایط آینده‌ی این باشگاه و مذاكرات نهایی شد.

قائم مقام باشگاه فولاد خوزستان تاكید كرد:‌«علوی» بازیكن جوان و با استعدادی است، باشگاه فولاد نیز به حضور او و سایر بازیكنان نیاز اساسی دارد. سعی خواهیم كرد كه اگر پیشنهادات مطرح شده جدی نشد، برای یك فصل دیگر از وی استفاده كنیم.

وی تاكید كرد: هنوز هیچ ترانسفری قطعی نشده است و باید منتظر آینده و حضور تیم ملی در جام جهانی و نوع بازی بازیكنان مذكور در این رقابت ‌ها ماند. چرا كه جام جهانی تاثیر بسزایی در كیفیت ترانسفر این بازیكنان خواهد داشت.

این در حالی است كه محمد علوی نیز در گفت و گو با ایسنا با تاكید بر جدی بودن مذاكرات انجام شده بر علاقمندی و تاكید خود بر ترانسفر شدن به یكی از باشگاه‌ها اصرار كرد.

نواصرزاه در خصوص كعبی نیز گفت:‌ كعبی یك سال دیگر با فولاد قرارداد دارد، اگر تحت هر شرایطی ترانسفر نشود، فصل آینده برای فولاد به میدان خواهد رفت.

وی همچنین در خصوص برنامه‌ی فنی فصل آینده باشگاه فولاد خوزستان اظهار داشت:‌ملادن فرانچیچ و كادر فنی حفظ خواهند شد و برای تقویت نقاط ضعف تیم نیز یك فوروارد و گل زن را به خدمت خواهیم گرفت.

نواصرزاده در پایان ابراز امیدواری كرد كه تیم فولاد خوزستان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بتواند از جایگاه فوتبال ایران دفاع كند.

 گفتگو با ستاره فولاد (مبعلی) 

 گفتگو با مربی قهرمان فوتبال ایران