تبیان، دستیار زندگی
مانند گذشته با ‌انتخابی ملی‌پوش می‌شود به فدراسیون پزشكی رفتم تا حرف و حدیثی باقی نماند پس از بهبودی، انتخابی می‌گیرم كاپیتان تیم ملی كشتی آزاد ایران و دارنده‌ی شش مدال جهان والمپیك، هنگام تمرین در باشگاه شفق از ناحیه‌ی پا م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیرضا حیدری:

همه بدانند، حیدری مانند گذشته با ‌انتخابی ملی‌پوش می‌شود
به فدراسیون پزشكی رفتم تا حرف و حدیثی باقی نماند
پس از بهبودی، انتخابی می‌گیرم


كاپیتان تیم ملی كشتی آزاد ایران و دارنده‌ی شش مدال جهان والمپیك، هنگام تمرین در باشگاه شفق از ناحیه‌ی پا مصدوم شد، تا حضور او در مسابقات انتخابی در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

علیرضا حیدری گفت: برای آن كه بتوانم در مسابقات انتخابی شركت كنم، مدتی بود تمرینات خود را آغاز كرده بودم كه متاسفانه از ناحیه‌ی پا مصدوم شده و فعلا قادر به انجام تمرینان نیستم.

وی در ادامه اظهار كرد: من اهل بهانه جویی نیستم؛ اگر كارنامه‌ی من مورد بررسی قرار گیرد، مشخص خواهد شد كه همیشه در مسابقات انتخابی شركت كرده‌ام. چرا كه به مسابقه اعتقاد داشته و دارم. در سایه‌ی رقابت‌های انتخابی است كه حق به حق‌دار رسیده و نفر شایسته معرفی می‌شود. شاید بعضی‌ها این آسیب دیدگی را طور دیگری مطرح كنند، اما همه بدانند، حیدری همانند گذشته با مسابقه‌ی انتخابی به تیم ملی راه خواهند یافت.

كاپیتان تیم ملی در ادامه گفت: این كه همه باید در مسابقات انتخابی شركت كنند، یك اصل است. اما فدراسیون كشتی باید در این‌گونه مواقع استثنا قائل شود. البته به فدراسیون پزشكی رفتم و جای هیچ حرف و حدیثی باقی نماند اما در حال حاضر پشت پایم خونریزی كرده و كبود شده است، فعلا لنگ لنگان حركت می‌كنم.

قهرمان جهان در سال 98 در پاسخ به این سوال كه در صورت نرسیدن به رقابت‌های انتخابی، چه انتظاری از فدراسیون دارد گفت: فكر می‌كنم با توضیحاتی كه دادم، دیگر جای انتظار و این جور چیزها نیست. من یك كشتی‌گیر هستم و پس از به دست آوردن سلامتی خود، در زمانی كه اعلام كنند، رو در روی حریفان قرار خواهم گرفت.

حیدری در مورد قهرمانی كشتی‌گیران آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی گفت: این پیروزی بسیار دلچسب بود. اما برای استمرار قهرمانی جوانان باید، مورد حمایت و توجه بیشتر قرار گیرند، چرا كه آنها پشتوانه‌ها و امید آینده‌ی كشتی ایران هستند.