تبیان، دستیار زندگی
تلاش می‌شود تعدادی فرماندهان عراقی که متنبه شده ‌اند و فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌ اند، در جمع راهیان نور حاضر شده و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرماندهان عراقی در راهیان نور

سردار سید محمد باقرزاده رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های پیش‌ بینی شده برای کاروان‌های نور برگزار شد، اظهار داشت :

راهیان نور

کاروان راهیان نور یکی از بارزترین برنامه‌های فرهنگی است که از فرهنگ دفاع مقدس به ارث مانده و از برکات فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به استقبال جوانان از کاروان‌های راهیان نور افزود: اقبال جوانان به این برنامه‌ها نشان ‌دهنده این اصل ثابت و همیشگی است که یاد شهیدان ما هیچگاه از خاطره ‌ها محو نخواهد شد.

و هر سال در سفرهای راهیان نور حقانیت ملت مؤمن ایران اسلامی در طول 8 سال دفاع مقدس مرور می‌شود و ابعاد گوناگون این حرکت حماسی برای مردم به ویژه جوانان تبیین می‌شود.

راهیان نور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سفر راهیان نور در حد یک سفر روحانی و معنوی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همه اقشار در دفاع مقدس شرکت داشتند، طبعا ما هم همه اقشار و قومیت‌ ها و حتی افرادی از کشورهای خارجی اعم از اسلامی و یا اروپایی را در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق اعزام می‌کنیم.

تلاش می‌شود تعدادی فرماندهان عراقی که متنبه شده ‌اند و فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌ اند، در جمع راهیان نور حاضر شده و اطلاعاتی از لشکر صدام در زمان جنگ تحمیلی را بیان کنند.

در کنار درس‌های خوبی که سفرهای راهیان نور برای جوانان دارد، امسال موضوع افزایش بصیرت و تبعیت از ولایت مورد توجه قرار خواهد گرفت، چراکه بصیرت افزایی یکی از اهداف امسال راهیان نور است.


منبع :

خبر آنلاین

تنظیم برای تبیان :

بخش هنر مردان خدا - سیفی