تبیان، دستیار زندگی
اشگاه استقلال تهران منصورپورحیدری سرمربی سابق استقلال تهران با قبول مسوولیت کمیته ارزشیابی مسابقات تجلیل ازقهرمانان باشگاه استقلال باردیگرحضورخود رادر این مجموعه اعلام کرد. به گزارش مهر،درجلسه ای که شب گذشته با حضورتعدادی از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت منصور پورحیدری به باشگاه استقلال تهران


منصورپورحیدری سرمربی سابق استقلال تهران با قبول مسوولیت کمیته ارزشیابی مسابقات تجلیل ازقهرمانان باشگاه استقلال باردیگرحضورخود رادر این مجموعه اعلام کرد.

به گزارش مهر،درجلسه ای که شب گذشته با حضورتعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و سیدکاظم اولیایی معاون فرهنگی، اجتماعی باشگاه استقلال برگزارشد، پورحیدری موظف شد تا به عنوان مسوول کمیته ارزشیابی وگزینش بازیکنان پیشکسوت استقلال برای حضوردرمسابقات خداحافظی این بازیکنان که با حضورتیمهای سائوپولو برزیل و استقلال ویکی دوتیم دیگربرگزارخواهد شد، حضوریابد.

در این جلسه که پرویزابوطالب، جوادقراب، هادی نراقی، مهدی ابوطالب، شهرام وزیری وتعدادی دیگراز پیشکسوتان این باشگاه حضورداشتند، پورحیدری با استقبال ازحرکت صورت گرفته برای تقدیر ازبازیکنان پیشکسوت استقلال اعلام آمادگی کرد تا با این کمیته همکاری لازم را داشته باشد.

گفتنی است: باشگاه استقلال قصد دارد با برگزاری تورنمنتی ازبازیکنان پیشکسوت خود تجلیل کرده وبرای آنها بازی خداحافظی برگزارنماید.

 گفتگو با منصور پورحیدری