تبیان، دستیار زندگی
نیت بانوان در ورزشگاه‌ها را به عهده می‌گیرد استاندار تهران گفت: اگر سازمان تربیت بدنی با یك طرح كارشناسی مناسب به همه وظایف خود عمل كند، استانداری تهران تأمین امنیت بانوان را همچون آقایان از منظر شورای تامین استان تهران بر عه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمانی:

استانداری تهران تامین امنیت بانوان در ورزشگاه‌ها را به عهده می‌گیرد


استاندار تهران گفت: اگر سازمان تربیت بدنی با یك طرح كارشناسی مناسب به همه وظایف خود عمل كند، استانداری تهران تأمین امنیت بانوان را همچون آقایان از منظر شورای تامین استان تهران بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، دكتر علی اكبر رحمانی در جلسه شورای معاونین، مشاورین، فرمانداران و مدیران كل استانداری تهران راه سالم‌سازی استادیوم‌ها را حضور بانوان دانست و با مثبت ارزیابی كردن حضور بانوان در استادیوم آزادی افزود: نباید به این گونه پدیده‌ها در جامعه صرفا نگاهی امنیتی و نظامی داشت.

رحمانی با تاكید بر اینكه رویكرد استانداری تهران به ورزش رویكردی اجتماعی است، خاطرنشان كرد: سیاستگذاری ورزشی در این گونه پدیده‌ها بر عهده تربیت بدنی است و حمایت برای ایفای نقش جمعی توسط دستگاه‌های اجرایی و امنیتی انتظامی در صلاحیت استانداری است.

استاندار تهران یادآور شد: با پیگیری استانداری تهران پرداخت دیه نفرات كشته شده در حادثه پنجم فروردین ماه استادیوم آزادی در دولت به تصویب رسید.

وی حضور بانوان در جام فوتبال «ال جی» و در مسابقات تنیس مجموعه ورزشی انقلاب را برای استانداری تهران یك تجربه موفقیت‌آمیز خواند و تصریح كرد: با تلاش كمیته ورزشی شورای تامین استان و معاونت سیاسی امنیتی استانداری تهران و مجموعه دست‌اندركاران موفقیت دیگری در حضور بانوان در استادیوم آزادی را تجربه كردیم كه جای تشكر و تقدیر دارد.

استاندار تهران با تقدیر از تماشاچیان بازی ایران و بحرین گفت: حفظ و رعایت شئون بانوان در ورزشگاه از سوی تماشاچیان نشان داد آنچه كه تاكنون در این زمینه گفته می‌شد چندان درست نبوده است.

استاندار تهران به استقبال تماشاچیان بازی ایران و بحرین از خاتمی در استادیوم آزادی، اشاره كرد و یادآور شد: برخی گزارشات و اظهار نظرها در جریان شادی و پایكوبی مشروع شهروندان پس از پیروزی تیم ملی در سطح شهر تنها از یك نگاه تنگ نظرانه قابل تفسیر است.

به گزارش ایسنا، دكتر رحمانی در ادامه با اشاره به رشد بلوغ سیاسی و اجتماعی مردم به ویژه جوانان كشور، رفتار مثبت آنان در جریان بازی تیم ملی فوتبال را نتیجه اعتبار بخشیدن به حقوق آنان دانست وی گفت: اعتماد به مردم زمینه تقویت همبستگی ملی و ثبات سیاسی را فراهم می‌كند.

استاندار تهران خاطرنشان كرد: بازی ایران و بحرین نشان داد با یك بینش عمیق و طراحی صحیح‌، نشات گرفته از شناخت خواسته‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی مناسب برای ابراز شادی جوانان می‌توان با جمیعت میلیونی بدون هر گونه هزینه‌ای، مراسم ملی و عمومی را در سطح مطلوبی برگزار كرد.

 70 تماشاگر زن در استادیوم 100هزار نفری آزادی