تبیان، دستیار زندگی
رات بدست آمد؛ گلزنی علی کریمی / الاهلی و الوصل ازرسیدن به فینال بازماندند تیم فوتبال الاهلی که علی کریمی بازیکن سال آسیا رادر اختیاردارد روز گذشته درمرحله نیمه نهایی جام حذفی با حساب 3 بر 2 مقابل الوحده تن به شکست داد و ازرس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دررقابتهای فوتبال جام حذفی امارات بدست آمد؛

گلزنی علی کریمی / الاهلی و الوصل ازرسیدن به فینال بازماندند


تیم فوتبال الاهلی که علی کریمی بازیکن سال آسیا رادر اختیاردارد روز گذشته درمرحله نیمه نهایی جام حذفی با حساب 3 بر 2 مقابل الوحده تن به شکست داد و ازرسیدن به فینال بازماند.

به گزارش خبرنگار "مهر" این بازی در حالی که با نتیجه تساوی دو بر دو پیش می رفت با گلی که اسماعیل مطر در دقایق تلف شده بازی به ثمر رساند با پیروزی الوحده به پایان رسید.در این دیدار که در ورزشگاه طهنون بن محمد برگزار شد علی کریمی بازیکنی که به دلیل پیوستن به بایرن مونیخ ، آخرین روزهای حضورخود در امارات را سپری می کند نیز گلزنی کرد. کریمی در حالیکه تیمش با نتیجه 2 بر1 از حریف عقب بود موفق شد گل تساوی را وارد دروازه الوحده کند.راینرهولمان مربی تیم الوحده ، پیروزی در این دیدار را "فرار بزرگ" قلمداد کرد. او پس از پیروزی مقابل الاهلی اظهار داشت: ما تیم خوش شانسی بودیم.من پیش از بازی به بازیکنان تیمم گفتم که علی کریمی را مهار کنند چراکه او در محوطه جریمه حریفان بازیکن خطرناکی است و همان طور که دیدید او نتوانست کاری از پیش ببرد.در حال حاضر آنچه برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است این است که به بازی نهایی راه یافته ایم و شانس این را داریم که به عنوان قهرمانی رقابت های جام حذفی دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است که تیم فوتبال العین امارات با پیروزی 2 برصفرمقابل تیم الوصل که فرهاد مجیدی وعلیرضا نیکبخت واحدی را در اختیار دارد درمرحله نیمه نهایی به عنوان دیگر تیم فینالیست این دوره از مسابقات شناخته شد.