تبیان، دستیار زندگی
معرفی گوشی E72 نوکیا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی E72 نوکیا

نوکیا e72

سری E نوکیا بیشتر میان اهالی تجارت و بیزینس طرفدار دارد و این به علت قابلیت های فوق العاده ی این گوشی ها در این زمینه می باشد. همچنین این بدین معنا نیست که نوکیا سری E در بین مردم عادی طرفدار نداشته باشد. آن ها با توجه به نیازهای روزمره ی خود از آن استفاده می کنند چرا که این ها ابزارهایی چند کاره هستند و وظایفی را علاوه بر دستگاههای صوتی تصویری انجام می دهند.

نوکیا E72 روش ساخت جدیدی دارد و بسیار باریک و مستحکم است. این گوشی در نمایشگاه ارتباطات نوکیا در سنگاپور رونمایی شد. نوکیا E72 خصوصا برای افرادی مناسب است که از گوشی تلفن همراه خود انتظار پاسخ و عملکردهای بسیار سریع دارند. باریک، پرسرعت و چند کاره بودن صفاتی هستند که با آن ها می توان نوکیا E72 را به خوبی با آن ها معرفی کرد. بیشتر گوشی های نوکیا در کارهایی مانند نامه ی الکترونیکی، کار با اینترنت و فرستادن پیامک بسیار عالی عمل می کنند. E72 نیز تمام این خصوصیات خوب را بلکه بهتر از مدل های قبلی دارا می باشد.

بسیاری از خصوصیات E72 به مانند خواهر بزرگترش E71 است که پر فروش ترین گوشی تلفن همراه در جهان است. E72 نیز همان E71 می باشد که دارای خصوصیاتی بسیار منحصر بفرد تر می باشد و آن را برای هر کس مناسب کرده است. نوکیا E72 این قابلیت را دارا می باشد که به عنوان یک کامپیوتر شخصی به کار گرفته شود و این به علت وجود صفحه ی کلید QWERTY و دکمه های هدایت اپتیکی می باشد. این امکان باعث کار کردن سریع تر با منوها و جستجوگرها می شود. دوربین 5 مگاپیکسلی آن توانایی گرفتن عکس های با کیفیت بسیار بالا را فراهم آورده است. audiojack 3.5 میلیمتری ویژگی مثبت دیگر آن می باشد که پخش موسیقی با کیفیت بالایی را می تواند ارایه دهد.

کاربر این گوشی در دستان خود امکان استفاده ی هم زمان از yahoo messenger،msn messenger ،Google talk ، OVI و غیره را می بیند. همچنین به راحتی می تواند با استفاده از برنامه ی ایمیلیگ که بر روی این گوشی موجود است به صندوق های پستی الکترونیکی مشهوری مانند Yahoo،Google،Hotmail و غیره دسترسی پیدا کند. این گوشی توانایی پشتیبانی انواع برنامه ی های مربوط به کار و بیزینس را دارا می باشد و برای مثال بر روی آن برنامه های Office 2007 وجود دارند.

برای مشاهده جزئیات و خرید این گوشی کلیک کنید.

منبع: دیجی کالا

تنظیم: حاجی محمد علی


برای خرید گوشی های نوکیا کلیک کنید.

برای خرید گوشی های سونی اریکسون کلیک کنید.

برای خرید گوشی های سامسونگ کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.