تبیان، دستیار زندگی
امپ دهمین نمایشگاه الكامپ كه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده بود، روز شنبه سی ام آبان ماه به كار خود پایان داد.  این نمایشگاه در 11 سالن و با 422 شركت كننده خارجی و داخلی با هدف نمایش آخرین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش تبیان از دهمین نمایشگاه الكامپ


دهمین نمایشگاه الكامپ كه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده بود، روز شنبه سی ام آبان ماه به كار خود پایان داد.

این نمایشگاه در 11 سالن و با 422 شركت كننده خارجی و داخلی با هدف نمایش آخرین دستاوردهای حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات و نیز خدمت رسانی سریعتر، آسانتر و مطلوبتر به مردم وهمچنین تشویق وحمایت بخش خصوصی برپا شد.

نمایشگاه الكامپ امسال نسبت به سال های گذشته بسیار مطلوب تر، پرجاذبه تر و گسترده تر برگزار شد،همچنین این نمایشگاه شاهد رشد فزاینده فعالیت های بنیادین كشور در حوزهIT در بخش های دولتی و خصوصی بود.

الكامپ با استقبال بسیار زیاد بازدیدكنندگان و مراجعه كنندگان تخصصی مواجه بود كه بیشتر از طریق اینترنت ثبت نام كرده بودند.

درچهارمین روزالكامپ با استقبال چشمگیرعلاقه مندان به فناوری و اطلاعات و ارتباطات مواجه شد. در این  روز ركورد بازدیدكنندگان نمایشگاه های كامپیوتری كه تاكنون در ایران برگزار شده ، شكسته شد.

نكته قابل توجه حضور بازدیدكنندگان متخصص، كارشناس و صاحبنظران و همچنین علاقه مندان در گروه های سنی مختلف حوزهIT  بود.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز تلاش نمود ضمن حضور جدی در این نمایشگاه ،آخرین فعالیت ها، دستاوردها و توانمندیهای خود را به بازدیدكنندگان ارائه دهد.

از جمله ویژگی های این نمایشگاه بازدید مسئولین كشوری از غرفه ها و از جمله غرفه تبیان بود كه در این میان می توان از بازدید رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، وزیر بازرگانی، وزیر تعاون، وزیرICT، رئیس سازمان تبلیغاتی اسلامی، مدیرعامل دیتا، دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و تنی چند از معاونان وزارتخانه ها نام برد.