تبیان، دستیار زندگی
دی مشكلی برای بازی ندارند فارغ از حساسیت ایجاد شده، تلاشمان را برای صعود انجام خواهیم داد مربی تیم ملی فوتبال كشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در برابر بحرین گفت: تمامی بازیكنان در آمادگی كامل به سر می‌برند و هیچ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین فركی:

میرزاپور، هاشمیان و گل محمدی مشكلی برای بازی ندارند
فارغ از حساسیت ایجاد شده، تلاشمان را برای صعود انجام خواهیم داد

مربی تیم ملی فوتبال كشورمان در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی برای حضور در برابر بحرین گفت: تمامی بازیكنان در آمادگی كامل به سر می‌برند و هیچ مشكلی برای دیدار برابر بحرین وجود ندارد.

حسین فركی در گفت‌وگو با ایسنا،اظهار داشت: تمام شرایط برای انجام یك بازی زیبا و جذاب فراهم است. كلیه‌ی بازیكنان در آمادگی كامل به سر می‌برند و هیچ مشكلی برای این دیدار وجود ندارد.

وی تاكید كرد: از هر لحاظ تیم برای انجام یك دیدار مقتدرانه آماده است و با رفع مصدومیت جزیی میرزاپور، گل محمدی و هاشمیان نیز دغدغه‌ای در خصوص مشكلات ناشی از مصدومیت نخواهیم داشت.

مربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های ایجاد شده قبل از دیدار برابر بحرین تیم ملی فارغ از كلیه‌ی این جریانات به دنبال انجام یك بازی حرفه‌ای است، سعی و تلاشمان را خواهیم كرد تا یك بازی هدفمند و مقتدر را كه لایق فوتبال كشورمان است ارایه دهیم.

فركی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال بحرین گفت: بحرین انگیزه‌ی زیادی برای كسب برتری در برابر ایران دارد و قطعا انتحاری به میدان خواهد آمد. ما نیز برنامه‌ای هماهنگ را برای نتیجه‌گیری برابر این تیم آماده كرده‌ایم كه در زمین به نمایش خواهیم گذاشت.

 گل سه امتیازی رضایی و رویای جام جهانی 

 هشدار کاپیتان تیم ملی ایران 

 بازیکنان از بازی با بحرین می گویند