تبیان، دستیار زندگی
الکترونیک در سومین همایش تجارت الکترونیکی سایت تبیان به عنوان سایت منتخب در حوزه تجارت الکترونیکی (e-Commerce) در سال 83 برگزیده شد. طی مراسمی و در اختتامیه سومین همایش تجارت الکترونیک که در روزهای 10 و 11 خردادماه از سوی مع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب تبیان به عنوان سایت برتر در همایش تجارت الکترونیک

در سومین همایش تجارت الکترونیکی سایت تبیان به عنوان سایت منتخب در حوزه تجارت الکترونیکی (e-Commerce) در سال 83 برگزیده شد.

طی مراسمی و در اختتامیه سومین همایش تجارت الکترونیک که در روزهای 10 و 11 خردادماه از سوی معاونت برنامه ریزی و اموراقتصادی وزارت بازرگانی و در محل همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد ، فروشگاه اینترنتی تبیان به عنوان سایت منتخب در زمینه تجارت الکترونیکی برگزیده و معرفی شد و لوح سپاس و تندیس بلورین این همایش را از وزیر بازرگانی دریافت نمود.

در این مراسم که اهدای جوایز توسط آقایان مهندس شریعتمداری وزیر بازرگانی، مهندس جهانگرد دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و نماینده ویژه ریاست جمهوری و دکتر دژپسند معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی و رئیس همایش انجام گرفت ، معیارهای کمیته علمی جهت انتخاب سایت تبیان ، معیارهای ایستائی و پویائی، معیارهای تعاملی و تبادلی و نوع محصولات ارائه شده توسط این سایت اعلام شد.

وزارت بازرگانی در راستای اجرای سیاست تجارت الکترونیکی جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ استفاده از محیط های خرید الکترونیکی در جامعه؛ فعالان این عرصه در زمینه سایتهای فعال ،کتاب، مقاله، رسانه، و دستگاههای اجرائی برتر در سال 83 را انتخاب و معرفی نمود.

از سایر برگزیدگان می توان به شرکت قطارهای مسافرتی(رجا) ، سازمان گسترش و نوسازی ، بانک پارسیان و بانک کشاورزی و رسانه های ابرار اقتصادی و عصر ارتباطات اشاره نمود.

لازم به ذکر است ، در این همایش 25 مقاله برگزیده تخصصی از محققین داخلی و خارجی ، به همراه اسناد ملی پیشنهادی در زمینه تجارت الکترونیکی ، دولت الکترونیکی و ICT در دو روز کاری فشرده و طی شش دور نشست به متخصصین و کارشناسان و علاقه مندان ارائه شد.

روابط عمومی موسسه تبیان