تبیان، دستیار زندگی
هفتاد درصد جوان شده بود ژاپـن و تـایلند بـا تمـام قدرت آمده بودند ایران در جام جهانی پرقدرت و مدعی خواهد بود بهترین گلزن هفتمین دوره‌ی مسابقات فوتسال آسیا گفت: سطح مسابقات فوتسال آسیا در ویتنام بسیار بالا بود و این موضوع رشد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید شمسایی:

تیم ملی هفتاد درصد جوان شده بود


ژاپـن و تـایلند بـا تمـام قدرت آمده بودند

ایران در جام جهانی پرقدرت و مدعی خواهد بود

بهترین گلزن هفتمین دوره‌ی مسابقات فوتسال آسیا گفت: سطح مسابقات فوتسال آسیا در ویتنام بسیار بالا بود و این موضوع رشد فوتسال در قاره‌ی آسیا را نشان می‌دهد.

وحید شمسایی پس از ورود تیم ملی فوتسال كشورمان به تهران ، گفت: تیم ما هفتاد درصد جوان شده بود و از طرف دیگر تیم‌های ژاپن و تایلند با تمام قدرت به مسابقات آمده بودند. تیم ژاپن با همان تركیب جام جهانی آمده بود و تایلند نیز از وجود سرمربی برزیلی با دانشی سود می‌برد. همچنین تیم ازبكستان با در اختیار گرفتن سه بازیكن و یك سرمربی روس بسیار نسبت به گذشته پیشرفت كرده بود.

وی افزود: این شرایط كار را برای تیم ما دشوار ساخته بود و این بار به سختی توانستیم به قهرمانی آسیا برسیم.

شمسایی در مورد نتایج ضعیف تیم فوتسال در دیدار برابر ژاپن و تایلند گفت: در این مسابقات جوانان تیم ما نخستین تجربیات بازی‌های ملی خود را می‌گذراندند و حتی بعضی از آنها برای ورود به زمین استرس داشتند و در كنار آن بدشانسی نیز گریبان تیم ما را گرفت.

وی خاطر نشان كرد: فیلم دو بازی ما برابر ژاپن و تایلند نشان می‌دهد كه نزدیك به بیست فرصت گلزنی را از دست دادیم و دقیقا در شرایطی بر خلاف جریان بازی سه گل از ژاپن دریافت كردیم كه این شرایط در بازی با تایلند نیز پیش آمد.

شمسایی افزود: واقعا شرایط عجیبی بود. چرا كه خودم به تنهایی در بازی با ژاپن پنج بار توپ را به تیر دروازه زدم و اگر ما از تمام فرصت‌هایمان در مسابقات استفاده می‌كردیم در هر دو بازی ژاپن و تایلند با گل‌های زیاد این دو تیم را شكست می‌دادیم.

وی افزود: در دیدار فینال نیز با توجه به این كه استرس بازیكنان جوان كشورمان كمتر شده بود با تمركز خاصی به مصاف ژاپن رفتیم و این بار خیلی راحت این تیم را شكست دادیم. در حالی كه اگر تمامی موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد با نتیجه‌ای بیش از شش گل فینال را به سود خود خاتمه می‌دادیم.

شمسایی در خاتمه تصریح كرد: زمانی كه یك تیم جوان می‌شود تبعاتی نیز در پی دارد كه ما این شرایط را پذیرفتیم و بی‌تردید این به دلیل برنامه‌ریزی چهار ساله‌ی فدراسیون فوتبال است كه ما تابع آن هستیم و مطمئنا با این برنامه‌ریزی تیم فوتسال كشورمان در جام جهانی 2008 یك تیم پرقدرت و مدعی خواهد بود.