تبیان، دستیار زندگی
ان لوئیجی بوفون سخت باور دارد كه ایتالیا برای به دست آوردن یك امتیاز در نروژ روحیه‌ی لازم را داشت. سنگربان یوونتوس پس از تساوی صفر ـ صفر دیشب در اسلو گفت:« روحیه‌ی بچه‌ها بالاست و همه دوست دارند نهایت سعی‌شان را بكنند تا لباس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بوفون روحیه‌ی لاجوردی‌پوشان را ستایش كرد


جان لوئیجی بوفون سخت باور دارد كه ایتالیا برای به دست آوردن یك امتیاز در نروژ روحیه‌ی لازم را داشت.

سنگربان یوونتوس پس از تساوی صفر ـ صفر دیشب در اسلو گفت:« روحیه‌ی بچه‌ها بالاست و همه دوست دارند نهایت سعی‌شان را بكنند تا لباس تیم ملی را بپوشند. وقتی با این دید وارد زمین می‌شوید دیگر مهم نیست آخر كار نتیجه چه می‌شود حتی اگر در ظاهر بازی قابل قبولی را هم انجام نداده باشید. تساوی هم نتیجه‌ی خوبی است حتی اگر حس كنیم هنوز تا جام جهانی راه طولانی را در پیش داریم.»

مارچلو لیپی پس از كنار گذاشتن فرانچسكو توتی و آلساندرو دل پیرو با انتقاد از برخی روزنامه‌ها به خاطر نامگذاری تیم او به عنوان «تیم كارگران» گفت: « مردم فكر می‌كنند با وجود توتی و دل پیرو ما بازی را از پیش برده‌ایم. خودم را نمی‌دانم اما دیگران نمی‌توانند این نظریه را ثابت كنند.»

تساوی اسلوونی برابر بلاروس جایگاه ایتالیا را با اختلاف چهار امتیاز در بالای جدول گروه پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی محكم كرد.

مصدومیت كریستین ویری و ماركو ماتراتزی در بازی با نروژ برای اینتر خبر بدی بود.

ویری در این باره گفت:« امیدوارم به موقع بهبود پیدا كنم. مجبوریم صبر كنیم ببینیم نتیجه آزمایش‌ها چه می‌شود، ولی از این كه نتوانم بازی كنم جدا می‌ترسم.»

آبی و سیاه پوشان، 12 و 15 جون در بازی نهایی جام حذفی ایتالیا حاضر خواهند بود اما روبرتو مانچینی مجبور است تیم خود را به خاطر بازی‌های «جام كنفدراسیو‌ن‌ها» بدون ایوان كوردوبا و چند تن دیگر از ستاره‌های آمریكای جنوبی خود وارد زمین كند.

انریكو كاستلاچی پزشك تیم ایتالیا گفت:« در نگاه اول می‌گویم مصدومیت به نظر جدی‌تر از ماتراتزی است و بدون توجه به نتیجه آزمایش‌های دوشنبه، صحبت در مورد تشخیص دقیق آن دشوار است.»

منبع:تولیدی