تبیان، دستیار زندگی
کتابی درباره زندگی شهید اسدالله لاجوردی از سری کتابهای قهرمانان انقلاب برای نوجوانان منتشر شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"به سختی پولاد به نرمی لبخند"

به سختی پولاد به نرمی لبخند

کتاب جدید "به سختی پولاد به نرمی لبخند" از مجموعه کتاب های "قهرمانان انقلاب" که به زندگی  شهید اسدالله لاجوردی اختصاص دارد منتشر شد.

به گزارش مهر، دو کتاب "به سختی پولاد به نرمی لبخند" درباره زندگی شهید اسدلله لاجوردی نوشته ساسان ناطق  به چاپ رسید.

زندگی سیاسی و خانوادگی لاجوردی، مبارزات و خاطرات زندان او در 8 فصل، در قالب داستانی و در 108 صفحه پالتویی و با قیمت یک هزار و 600 تومان برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است.

ساسان ناطق درباره "به سختی پولاد به نرمی لبخند" می گوید: این کتاب به زندگی شهید لاجوردی از کودکی تا شهادتش در اول شهریور 77 توسط منافقان می‌پردازد. این شهید رئیس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب در دهه شصت بود که پس از بازنشستگی در محل کسب خود در بازار تهران توسط دو نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد.ساسان ناطق درباره به سختی پولاد به نرمی لبخند می گوید: این کتاب به زندگی شهید لاجوردی از کودکی تا شهادتش در تاریخ 1 شهریور 77 توسط منافقان می پردازد، این شهید رییس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب در دهه شصت بود که پس از بازنشستگی در محل کسب خود در بازار تهران توسط دو نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق ترور شد.

ناطق توضیح می دهد: در این کتاب بیشتر به زندگی وی از دوران نوجوانی تا شهادت پرداخته می شود و مستندهای نگارش این کتاب ماهنامه یاران شاهد، اسناد ساواک، نرم افزارهای بنیاد شهید، خاطرات عزت شاهی، دیگر اسناد و مدارک مکتوب درباره وی و همچنین تحقیقات و گفت و گوهای خودم بوده است.

این نویسنده می گوید:

زندگی سیاسی و خانوادگی لاجوردی، مبارزات و خاطرات زندان او در 8 فصل، در قالب داستانی و در 108 صفحه پالتویی و با قیمت یک هزار و 600 تومان برای گروه سنی نوجوان منتشر شده است.

علی شریعتی، آیت الله طالقانی، شهید مفتح، شهید نواب صفوی، شهید مدنی، شهید دستغیب، شهید مطهری، شهید سعیدی، شهید رجایی، شهید اشرفی اصفهانی، شهید اندرزگو، شهید محمد صدوقی و شهید باهنر از جمله چهره هایی هستند که پیش از این زندگینامه داستانی آنها در قالب مجموعه "قهرمانان انقلاب" توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.