تبیان، دستیار زندگی
مدافعان به صورت جداگانه زیرنظر برانكو ایوانكوویچ تمرین كردند كلیه‌ی نفرات حضور داشتند نخستین جلسه‌ی تمرین تیم ملی پس از دیدار برابر كره‌ی شمالی بعد ازظهر دیروز در كمپ تیم‌های ملی برگزار شد. در این تمرین كه كلیه‌ی نفرات حضور ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارشی از تمرین تیم ملی برای بازی با بحرین


مدافعان به صورت جداگانه زیرنظر برانكو ایوانكوویچ تمرین كردند

كلیه‌ی نفرات حضور داشتند

نخستین جلسه‌ی تمرین تیم ملی پس از دیدار برابر كره‌ی شمالی بعد ازظهر دیروز در كمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

در این تمرین كه كلیه‌ی نفرات حضور داشتند، بازیكنان تیم ملی پس از انجام حركات كششی و گرم كردن زیر نظر حسین فركی به دو گروه تقسیم شدند كه به نظر می‌آمد، نفراتی كه با احتمال زیاد در بازی با بحرین در تركیب اصلی خواهند بود در یك گروه و نفرات ذخیره در گروه دیگر قرار داشتند.

كارهای سرعتی و تمرین‌های دو به دو و تمرین شوت‌زنی برنامه‌ی بعدی ملی‌پوشان در تمرین امروز بود. در پایان تمرین نیز بازیكنان زیرنظر برانكو و فركی به مرور تمرینات سرعتی پرداختند.

گفتنی است؛ مدافعان احتمالی تیم ملی ایران در بازی با بحرین شامل ستار زارع، محمد نصرتی، یحیی گل‌محمدی و حسین كعبی به صورت جداگانه زیرنظر برانكو ایوانكوویچ به مرور برنامه‌های تدافعی پرداختند.

همچنین دروازه‌بانان تیم ملی نیز زیرنظر «فخرالدین داودبگوویچ» مربی دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی تمرین كردند.

تمرین امروز پس از 75 دقیقه خاتمه یافت.

برانكو در تمرین امروز تیم ملی فوتبال:

انگیزه‌ی بازیكنان بسیار بالا است، آماده‌ی رویارویی بابحرین هستیم

پس از صعود در دو كشور مطرح اردوی تداركاتی بر پا می‌كنیم

برانكو ایوانكوویچ پیش از تمرینات در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال پس از پیروزی برابر كره‌ی شمالی از انگیزه‌ی بسیار بالایی برخوردار است و آماده‌ی رویارویی با بحرین هستیم.

سرمربی كروات تیم ملی ایران افزود: ملی پوشان از لحاظ روحی و بدنی در شرایط كاملا خوبی به سر می‌برند و من هیچ نگرانی از نظر بازیكنان ندارم.

وی تصریح كرد: هیچ مشكلی از جهت مسائل فنی در دیدار مقابل بحرین وجود ندارد و امیدوارم با پیروزی بر این حریف، در روز چهارشنبه صعودمان را به جام جهانی قطعی كنیم.

برانكو تاكید كرد: به صعود امیدواریم و پیروزی برابر بحرین دور از دسترس نیست.

وی خاطر نشان كرد: پس از قطعی شدن صعودمان به جام جهانی اردوی انگلستان را در پیش رو داریم كه این اردو مردادماه در این كشور برگزار خواهد شد.

برانكو هم‌چنین گفت: پس از قطعی شدن صعود در دو كشور مطرح اردوی تداركاتی برگزار خواهیم كرد.

حاشیه‌ی تمرین تیم ملی فوتبال؛

حضور گسترده‌ی گزارشگران و خبرنگاران ژاپنی در تمرینات

همسر برانكو ایوانكوویچ كه شب گذشته برای تماشای دیدار ایران و بحرین وارد تهران شده بود، عصر دیروز تمرینات تیم ملی فوتبال را از نزدیك تماشا كرد.

هم‌چنین دكتر مهرداد حمیدی رئیس فدراسیون ورزش دانشجویی كه برای بازدید از تمرینات تیم ملی فوتبال دانشجویان در كمپ تیم ملی حاضر شده بود، دقایقی از تمرینات تیم ملی دیدن كرد.

تعداد زیادی از تماشاگران علاقمند به تیم ملی فوتبال كشورمان نیز در كمپ تیمهای ملی حاضر بودند و همچنین حضور گزارشگران و خبرنگاران شبكه‌های تلویزیونی و روزنامه‌های ژاپنی در تمرینات امروز بسیار چشمگیر بود كه حضور و استقبال پرتعداد تماشاگران حاضر در تمرین تیم ملی آنها را بسیار تحت تاثیر قرار داده بود.

هم‌چنین نزدیك به چهل نفر از بانوان با حضور در كمپ تیمهای ملی تمرین تیم ملی را از نزدیك مشاهده كردند.

دكتر محمد دادكان رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تمرین امروز حاضر بود. دادكان در آغاز تمرین در میان تماشاگران حضور پیدا و لحظات كوتاهی با آنها به گفت‌وگو پرداخت و پس از آن نیز تا پایان تمرین در كنار زمین حضور داشت.

همچنین محمدپور، رئیس حراست سازمان تربیت بدنی در تمرین امروز حضور داشت.

 گل سه امتیازی رضایی و رویای جام جهانی 

 گزارشی از تمرینات تیم ملی ایران