تبیان، دستیار زندگی
جام حذفی استانهای تبیان با تمامی فراز و نشیب هایش به پایان رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فینال اولین دوره جام حذفی استانهای تبیان به پایان رسید

زنجان رتبه نخست را به دست آورد و گیلان برنده جام اخلاق و جوانمردی شد .

مسابقه

پس از فراز و نشیب های فراوان بالاخره اولین دوره جام حذفی استانهای تبیان به پایان رسید . برنده نهایی این دوره از مسابقات استان زنجان بود كه در رقابتی نفس گیر توانست با اختلاف 19 صدم از سد تیم توانا ؛ با اخلاق و بدون حاشیه گیلان عبور كند .

ضمن عرض تبریك به كاربران و اعضای استان زنجان كه در مجموع برنده نخست و حائز بالاترین رتبه میانگین در كل دوره های مسابقه شدند و همچنین تبریك به تیم كم جمعیت اما استوار گیلان كه از روز اول با شكست تیم تهران شگفتی ساز این دوره از مسابقات شدند ؛ از زحمات تمامی كاربران این استانها تشكر می كنیم و به زودی اسامی برندگان این مسابقه كه از بین كاربران برتر تمامی استانها انتخاب می شوند را اعلام خواهیم كرد .

این م‍ژده را به همه كاربرانی كه در این مسابقه بزرگ شركت كرده اند می دهیم كه با مساعدت مدیران موسسه تبیان مقرر شد جوایز این دوره از مسابقات به 100 نفر از بهترین های تمامی استانها اهدا گردد . ضمن عرض پوزش از تاخیر در اعلام اسامی برندگان ؛ نتایج نهایی و اسامی برندگان در ویژه نامه مربوط به این دوره از مسابقات كه شنبه 22 اسفندماه در سایت منتشر خواهد شد ؛ اعلام خواهد شد .

این دوره از مسابقات برای اولین بار در سطح كل كشور و در فضای سایبر برگزار گردید و مانند بسیاری از اولین ها همراه با معایب و محاسن بسیاری بود . قطعا همراهی كاربران تبیانی استانهای مختلف در این مسابقات درس های بزرگی برای ما به همراه داشت كه امیدواریم در دوره های بعدی این مسابقات بتوانیم به نحو بهتر و موثرتری و بدون اشكال این مسابقات مهیج را برگزار كنیم .

همانطور كه وعده داده بودیم با افزایش جوایز این مسابقات سهم بیشتری برای كاربرانی كه در این دوره از مسابقات شركت داشتند ؛ در نظر گرفته ایم كه انشاءالله شنبه 22 اسفندماه اسامی برندگان همراه با جوایز آنها اعلام خواهد شد .

همچنین وی‍ژه نامه مخصوص این دوره از مسابقات نیز كه بخشی از مطالب آن توسط خود شما عزیزان تهیه شده است ؛‌روز شنبه 22 اسفندماه در سایت تبیان منتشر خواهد شد .ناگفته های بسیاری از پشت پرده این مسابقات در این ویژه نامه در معرض دید شما عزیزان قرار خواهد گرفت .  منتظر "نود تبیانی " باشید .

مسابقه

فهرست جوایز این مسابقه:

1 - 31 عد پلاک طلا

2 - 10 سری لوازم خانگی

3 - 10 سری صنایع دستی

4 - 10 سری وسایل و تجهیزات کامپیوتری (CD Writer و FlashMemory و ...)

5 - دهها جلد کتاب نفیس و محصولات فرهنگی

مسابقه

لینک های مرتبط :

نمایش نتایج رقابت استانها در جام حذفی تبیان

انجمن ویژه رقابت استان ها در تبیان

اتاق گفتگوی اختصاصی برای آمادگی بیشتر اعضا و آشنایی آنها با یکدیگر

اطلاعیه اول  معرفی مسابقه بزرگ و سراسری تبیان 

عضویت در سایت تبیان


واحد امور کاربران سایت تبیان