تبیان، دستیار زندگی
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نمایشگاه سرگرمی‌های كودك و نوجوان را با اهداف فرهنگی، شامل آثاری در زمینه كتاب، سرگرمی‌های كودك، اسباب‌بازی، وسایل كمك‌آموزشی، شهر بازی و سایر لوازم مورد نیاز این گروه سنی برگزار می‌کند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان

نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان

حضور تبیان در دومین نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نمایشگاه سرگرمی‌های كودك و نوجوان را با اهداف فرهنگی، شامل آثاری در زمینه كتاب، سرگرمی‌های كودك، اسباب‌ بازی، وسایل كمك‌آموزشی، شهر بازی و سایر لوازم مورد نیاز این گروه سنی برگزار می‌کند.

معرفی اولین شبکه اختصاصی کودک در ایران

نگرانی خانواده از فعالیت فرزندان خود در فضای اینترنت و نبود ساز و کارهای مناسب کنترل و نظارت بر نحوه گردش دراین فضاها و همچنین نیاز دسترسی به علوم و فناوری های نو و استفاده از منابع اطلاعاتی و خدماتی مجازی و اینترنتی جهت رشد علمی در راستای تحقق جامعه دانش محور و لزوم فراگیر بودن و قابل استفاده عموم حتی مناطق محروم از این منابع، زمینه ساز معرفی طرح شبکه اختصاصی کودک در ایران گردید.

از برنامه‌های ویژه این دوره، حضور ناشران كودك و نوجوان، برگزاری تورهای بازدید دانش‌آموزی از نمایشگاه و همچنین اجرای تئاتر، موسیقی، ایستگاه نقاشی و برنامه‌‌های شاد و مفرح مخصوص كودكان از جمله آنهاست. در این نمایشگاه امكان خرید آزاد از نمایشگاه نیز وجود دارد.

نمایشگاه بین‌المللی سرگرمی كودك و نوجوان با همت مؤسسه نشر شهر و با همكاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سازمان توسعه تجارت ایران از 13 تا 17 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجواننمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان

مدرسه اینترنتی نیز با هدف معرفی فعالیت های خود در زمینه کودک و نوجوان در این نمایشگاه شرکت می کند. برای آشنایی بیشتر با جزئیات این فعالیت ها سری هم به غرفه تبیان بزنید.

آدرس: بزرگراه شهید چمران، بعد از بزرگراه حکیم، جنب بوستان گفتگو.

ساعات بازدید: از 10 صبح الی 19 شب.

تهیه: سیده زهرا موسوی

تنظیم: نسرین صادقی