تبیان، دستیار زندگی
ال: فضای مناسبی برای صعودبه جام جهانی بوجودآمده است در آستانه‌ی دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان با كره‌ی شمالی، اعضای فدراسیون فوتبال كشورمان ضمن حضور در حسینیه‌ی جماران با حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار كردند. به گز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سیدحسن خمینی دردیداراعضای فدراسیون فوتبال:

فضای مناسبی برای صعودبه جام جهانی بوجودآمده است

در آستانه‌ی دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان با كره‌ی شمالی، اعضای فدراسیون فوتبال كشورمان ضمن حضور در حسینیه‌ی جماران با حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار كردند.

به گزارش ایسنا ، در این مراسم كه در دفتر نوه امام (ره) برگزار شد، سید حسن خمینی با اشاره به همزمانی تاریخ برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان با كره‌ی شمالی با ایام سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: بی‌شك پیروزی شما در دیدارهای آینده سبب شادی دل میلیون‌ها ایرانی می‌شود كه این خود روح امام (ره) را شاد خواهد كرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به اشاره به نقش مهم ورزش در دوری جامعه از بزه و ناهنجاری‌ها، تصریح كرد: توسعه و بسط ورزش خصوصا ورزش‌هایی كه بخش وسیع‌تری از جامعه ورزشی كشور را در بر می‌گیرد، همانند فوتبال، سبب دور ماندن جامعه از ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود. سید حسن خمینی ادامه داد: امیدوارم با فضای مناسبی كه در راه رسیدن تیم ایران به جام جهانی پدید آمده، بتوانید با انجام این مهم نقش بسزایی در شادی جامعه داشته باشید.

لازم به ذكر است پیش از سخنان فرزند یادگار امام، رییس فدراسیون فوتبال و تنی چند از ملی‌پوشان با ایراد سخنانی اظهار امیدواری كردند با همبستگی و یكدلی كه در بین اعضای تیم فوتبال وجود دارد، راه رسیدن به جام جهانی با پیروزی‌های بازی‌های در پیش رو هموار شود.

تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان های امام