تبیان، دستیار زندگی
از آنجا که می دانیم کاربران مخاطب سایت تبیان همیشه به دنبال اخذ سرویس های ویژه و جدید از جانب ما هستند و سایت تبیان نیز تمام توان خود را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازم مژده به کاربران عزیز تبیان

امکانات و مزایای جدید پیامک تبیان

پیامک

از آنجا که می دانیم مخاطبان سایت تبیان همیشه به دنبال اخذ سرویس های ویژه و جدید از جانب ما هستند ؛ به همین دلیل ما نیز تمام توان خود را برای جلب رضایت کاربران در طبق اخلاص نهاده و با تلاش شبانه روزی در خدمت کاربران عزیز هستیم . سال 88 کم کم به پایان خود نزدیک می شود و برای نزدیک شدن به سال 89 یکی از امکانات ضروری برای کاربران،استفاده از سیستم ارسال پیامک تبیان می باشد. لذا در صدد برآمدیم تا امکانات و مزایای جدیدی به این سیستم اضافه کنیم تا شما عزیزان با سهولت بیشتری از این سرویس استفاده نمایید. این امکان با تلاش شبانه روزی و بی نظیر بخش نرم افزار موسسه تبیان ؛ در حال حاضر فراهم شده است. تمام امکانات ارسال پیامک در یک صفحه بصورت متمرکز درآمده است و بصورت خلاصه و جامع توضیح داده شده است.ضمنا سرفصلهای این امکانات در یک پنل در سمت چپ صفحه نمایان است.

برای دیدن این صفحه به نشانی http://sms.tebyan.net  مراجعه نمایید .

ارسال پیامک

- پیامک های خود را می توانید به چهار طریق امتیازی، اعتباری، اعتباری زماندار و دسته ای ارسال نمائید. در ارسال امتیازی با استفاده از امتیاز خود در هر بار ارسال، می توانید به یک شماره پیامک ارسال نمائید. در ارسال اعتباری و اعتباری زماندار با استفاده از اعتبار خود که در بخش خرید اعتبار بدست آورده اید، می توانید به حداکثر 100شماره، پیام ارسال نمائید. از طریق ارسال دسته ای می توانید به تعداد دلخواه شماره برای ارسال مشخص نمائید.

صندوق پیام ها

- در صندوق پیام ها می توانید پیام های ارسال شده امتیازی و اعتباری خود، همراه با وضعیت نهایی ارسال و یا پیام هایی که به شماره اختصاصی  شما آمده است را مشاهده نمائید. (در صورت داشتن شماره اختصاصی)

پیام های آماده ی من

- در این بخش شما قادر خواهید بود برای ذخیره پیام های مورد علاقه ی خود دسته بندی هایی ایجاد نمائید و پیام ها را در دسته بندی های مناسب قرار دهید. برای ارسال هر پیام آماده، پس از انتخاب پیام از طریق امکانات در نظر گرفته شده می توانید پیام را به صورت امتیازی و یا اعتباری ارسال نمائید.

پیام های آماده تبیان

- شما می توانید برای ارسال پیامک از پیام های آماده ای که موسسه تبیان برای مناسبت های مختلف و در دسته بندی های متنوع برای شما در نظر گرفته است استفاده نمائید. همچنین می توانید پیامک های پیشنهادی خود را ارسال نمائید تا در صورت تایید در لیست پیام های تبیان قرار گیرد.

دفترچه تلفن

- جهت سهولت در ارسال پیامک، می توانید شماره و مشخصات افراد را در دفترچه تلفن خود ذخیره نمائید و در صورت نیاز آن ها را در دسته بندی های دلخواه قرار دهید. امکان ارسال پیامک برای یک شماره خاص با انتخاب آن شماره و یا ارسال برای تمام شماره های موجود در یک دسته بندی وجود دارد. همچنین می توانید در بخش ارسال/ دریافت، از فایل های با فرمت Yahoo/Outlook CSV اطلاعات را به دفترچه تلفن خود وارد نمائید و یا از دفترچه تلفن خود به این فرمت ها، ارسال نمائید.

اعتبار پیامک

- برای استفاده از ارسال اعتباری پیامک باید اعتبار خریداری نمائید. پرداخت وجه از دو  طریق واریز به حساب و یا استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب که به حساب پارسیان و سامان موسسه تبیان واریز می شود ؛ امکان پذیر است. گزارشی از لیست خریدهای اعتبار انجام شده توسط شما و مقدار مصرفی و باقیمانده از اعتبار، قابل مشاهده است.

پیامک

شناسه ارسال

- به صورت پیش فرض در زمان ارسال پیامک، نام و نام خانوادگی شما در انتهای پیام، قرارداده می شود.

در صورتیکه تمایل به ارسال پیامک با شناسه حقوقی دارید که مربوط به نهاد ؛ سازمان یا ارگان خاصی می باشد ؛ لازم است از طرف ارگان مربوطه معرفی نامه ای برای سایت ارسال نمایید که در صورت تایید آن ؛ از نظر فنی این امکان برای شما مهیا می گردد .با ثبت درخواست شناسه حقوقی و تائید مدارک ارسال شده از طرف شما، شناسه مورد نظر به شما اختصاص داده می شود تا در صورت نیاز به جای نام و نام خانوادگی در انتها ی پیام، درج شود.

شماره اختصاصی

- در صورت نیاز به ارسال پیام با شماره ای غیر از شماره موسسه تبیان، می توانید در این قسمت فرم درخواست شماره مورد نظر را تکمیل نمائید و مبلغ در نظر گرفته شده را پرداخت نمائید. در صورت تائید، شماره به شما اختصاص داده می شود. با در یافت شماره اختصاصی شما امکان دریافت پیامک از طریق شماره اختصاصی را نیز خواهید داشت.


تنظیم برای تبیان: واحد امور کاربران سایت تبیان