تبیان، دستیار زندگی
لی زیاد است مدافع تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: تعویض‌های زیاد سبب شد تا تیم ملی ایران در نیمه‌ی دوم بازی با آذربایجان افت كند. ستار زارع اظهار داشت: بازیكنان ایران در بازی برابر آذربایجان عملكرد خوبی داشتند. بیشتر هدف ما از ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ستار زارع:

شانسم برای بازی برابر كره‌ شمالی زیاد است


مدافع تیم ملی فوتبال كشورمان گفت: تعویض‌های زیاد سبب شد تا تیم ملی ایران در نیمه‌ی دوم بازی با آذربایجان افت كند.

ستار زارع اظهار داشت: بازیكنان ایران در بازی برابر آذربایجان عملكرد خوبی داشتند. بیشتر هدف ما از این بازی شناخت توانایی‌ و میزان آمادگی جسمی بازیكنان بود.

وی افزود: از این نظر بازیكنان ایران در شرایط خوبی قرار داشتند. اما از طرفی سرمربی تیم قصد داشت تا تمامی نفرات خود را آزمایش كند و به همین دلیل تعویض‌های زیادی انجام داد و با توجه به این كه بیشتر نفرات از تركیب خارج شدند هماهنگی بین نفرات جایگزین به مدتی زمان نیاز داشت كه این موضوع سبب شد تا بازیكنان ما مقداری افت كنند.

زارع خاطر نشان كرد: نمی‌توان افت تیم ملی در نیمه‌ی دوم را نشان دهنده‌ی ضعف بازیكنان ذخیره دانست. چرا كه تمامی این بازیكنان شایستگی‌های خود را ثابت كرده‌اند و از بهترین بازیكنان لیگ برتر هستند.

زارع در مورد تیم آذربایجان نیز گفت: آذربایجان تیم درجه یكی نبود. آنها بسیار بسته بازی می‌كردند و به ضد حمله‌ها چشم داشتند.

زارع در مورد دیدار روز جمعه برابر كره‌ی شمالی نیز گفت: امیدوارم تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و همچنین بحرین را نیز شكست دهیم و به جام جهانی راه پیدا كنیم.

گفتنی است؛ با توجه به مصدومیت رحمان رضایی در دیدار روز گذشته‌ی مسینا در لیگ ایتالیا شانس زارع برای حضور در تركیب تیم ملی افزایش یافته است. وی در این زمینه گفت: رضایی بازیكن خوبی است كه بسیار برای تیم ملی مفید است، با مصدومیت وی شانسم برای بازی برابر كره‌ شمالی زیاد است و امیدوارم بتوانم در صورت حضور در تركیب تیم ملی نقش موثری در پیروزی تیم كشورمان داشته باشم.

زارع در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد وضعیت خود در فصل آینده‌ی لیگ برتر و احتمال حضور در پرسپولیس نیز تصریح كرد: تاكنون مذاكره‌ای جدی از طرف باشگاه پرسپولیس با من صورت نگرفته است و تنها چند واسطه با من ارتباط برقرار كرده‌اند كه آنها نیز به صورت جدی مطلبی را بیان نمی‌كنند.

وی خاطر نشان كرد: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر در مورد ماندن یا رفتن از برق شیراز تصمیم‌گیری می‌كنم.