تبیان، دستیار زندگی
رییس كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال استعفا داد؛ محمدصادق درودگر: كنار رفتم تا افراد جدید فوتسال ایران را متحول كنند محمد صادق درودگر رییس كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال از سمت خود كناره‌گیری كرد و رسما استعفا داد. پس از كسب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیامدهای ناکامی فوتسال ایران


رییس كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال استعفا داد؛

محمدصادق درودگر:

كنار رفتم تا افراد جدید فوتسال ایران را متحول كنند

محمد صادق درودگر رییس كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال از سمت خود كناره‌گیری كرد و رسما استعفا داد.

پس از كسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا كه با شكست 1 بر صفر برابر تیم ژاپن و تساوی 3 بر 3 مقابل تیم تایلند صورت گرفت، محمد صادق درودگر رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از سمت خود استعفا داد.

محمد صادق درودگر دلیل پس از استعفای خود از ریاست كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال گفت: این استعفا نشانه‌ی اعتراض به سیاست جوانگرایی فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتسال نیست.

ریاست كمیته‌ی فوتسال فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من به سیاست فدراسیون فوتبال مبنی بر جوانگرایی كاملا اعتقاد داشته و به آن پایبند هستم. جوانان حاضر در تیم ملی بازی‌های بسیار خوبی را در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا از خود به نمایش گذاشتند و توانستند در برابر حریفان خود به خوبی ظاهر شوند.

درودگر در پایان افزود: دلیل استعفای من تنها رشد و بالندگی فوتسال ایران در قاره‌ی آسیا و كل جهان است، چرا كه اعتقاد دارم با كنار كشیدنم از این سمت، فرد جدیدی با اندیشه‌های نو وارد سیستم فوتسال ایران خواهد شد و این امر می‌تواند باعث تحول و پیشرفت این رشته ورزشی شود.

بازتاب شكست تیم ملی ایران برابر ژاپن در رسانه‌های این كشور؛

پیروزی شگفت‌انگیز نایب قهرمان فوتسال آسیا بر قهرمان

شكست تیم ملی فوتسال كشورمان در رقابت‌های فوتسال آسیا برابر ژاپن در رسانه‌های این كشور بازتاب داشت.

رسانه‌های ژاپنی با انعكاس این خبر پیروزی تیم ملی فوتسال كشورشان را برابر قهرمان شش دوره‌ی مطلق رقابت‌های فوتسال آسیا شگفت‌انگیز توصیف كرده و از آن به پیروزی بزرگ یاد كردند.

مطبوعات این كشور با تاكید بر این نكته كه سرمایه‌گذاری‌های فدراسیون فوتبال ژاپن برای قدرتمند شدن تیم ملی فوتسال این كشور نتیجه داده ابراز خوشحالی كرده و از استفاده‌ی دو مربی برزیلی كه به سفارش و دعوت زیكو، سرمربی تیم ملی فوتبال این كشور در فوتسال ژاپن فعالیت می‌كنند، ابراز رضایت كردند.

گفتنی است؛ تیم ملی فوتسال كشورمان با مربیگری آسردو برزیلی روز گذشته پس از هفت سال قدرت‌نمایی در فوتسال آسیا برابر ژاپن نایب قهرمان این رقابت‌ها با نتیجه‌ی سه بر یك شكست خورد تا برای حضور در مراحل پایانی چشم به دیدار امروز خود برابر تایلند داشته باشد و تیم ملی ژاپن نیز امروز برابر تیم ملی چین به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی فوتسال : مسئولیت نتایج ضعیف تیم فوتسال را بر عهده می گیرم

این نتایج طبیعی نیست

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت : مسئولیت نتایج ضعیف تیم فوتسال را برعهده می گیرم .

جوراندیرودوراتا سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که دقایقی پس از تساوی مقابل تایلند و قرار گرفتن درآستانه حذف ازهفتمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ضمن بیان این مطلب افزود : مسئولیت تمامی نتایج ضعیف تیم فوتسال بر عهده من است و تمام بازیکنان نهایت تلاش خود را در مسابقات این دوره انجام داده اند و هیچ انتقادی متوجه آنها نیست .

جوراندیرو افزود : بازیکنان تیم فوتسال در دیدار امروز و بازی مقابل ژاپن به خوبی خواسته های من را در زمین پیاده کردند و در خلق موقعیت و تسلط بر حریف نمایش قابل قبولی داشتند و من از تمامی آنها رضایت کامل دارم .

سرمربی برزیلی تیم فوتسال کشورمان درباره دیدار با تایلند اظهار داشت : دو گلی که تیم تایلند در دو دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساند باعث شد شیرازه کار تیم ما از هم بپاشد ولی در ادامه بازی ما موقعیت های گل بسیار زیادی داشتیم که متاسفانه با بدشانسی و عدم دقت در زدن ضربات آخر به راحتی از دست رفت ضمن اینکه تایلندی ها هم بسیار خوش شانس بودند که چهار بار توپ به تیردروازه آنها برخورد کرد .

وی تاکید کرد : به نظر من نتایجی که ما در دو دیدار اخیر مقابل ژاپن و تایلند بدست آوردیم طبیعی نبوده است و تصور می کنم تقدیر اینگونه بوده که ما نتوانیم به اندازه فرصت ها و موقعیت هایی که برای گلزنی داشتیم نتیجه بگیریم .

جوراندیرو پیرامون دیدار آخر تیم فوتسال کشورمان برابر چین که از حساسیت بالایی برای صعود تیم ملی به مرحله نیمه نهایی برخوردار است گفت : ما نهایت تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار بکار خواهیم گرفت و تمام بازیکنان مصمم هستند تا نتیجه لازم را در این دیدار کسب کنند تا بتوانیم با حضور در جمع چهار تیم بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به فینال آزمایش کنیم .