تبیان، دستیار زندگی
استرالیا ساعی پس از مذاكره‌ی تلفنی با استرالیایی‌ها: تمریناتم را در استرالیا ادامه می‌دهم باید اختیار تام به من بدهند قهرمان تكواندوی جهان و المپیك گفت: دو هفته‌ی دیگر وضعیت حضورم در كشور استرالیا مشخص می‌شود. هادی ساعی پس از...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمانی ایران و مربیگری ساعی در استرالیا


ساعی پس از مذاكره‌ی تلفنی با استرالیایی‌ها:

تمریناتم را در استرالیا ادامه می‌دهم

باید اختیار تام به من بدهند

قهرمان تكواندوی جهان و المپیك گفت: دو هفته‌ی دیگر وضعیت حضورم در كشور استرالیا مشخص می‌شود.

هادی ساعی پس از قهرمانی در المپیك آتن و مسابقات جهانی اسپانیا، با پیشنهاد پذیرفتن سرمربیگری تیم ملی استرالیا مواجه شد.

ساعی در این رابطه گفت: امروز مذاكرات خود را با مسوولان استرالیایی انجام دادم و شرایط حضور خود در آنجا را مطرح كردم. قرار شد تا دو هفته‌ی دیگر آنها نظر نهایی خود را اعلام كنند.

وی در رابطه با شرایط خود برای قبول سرمربیگری گفت: حضور در مسابقات جهانی و المپیك اولین شرط حضورم است كه برگزاری اردوها و داشتن اختیار تام سایر موارد مطرح شده در مذاكراتم بود.

ساعی همچنین در خصوص چگونگی حضور در مسابقات جهانی و المپیك گفت: در صورت توافق نهایی، به كشور استرالیا عزیمت می‌كنم و در كنار مربیگری تمریناتم را در آنجا انجام می‌دهم. تنها در آستانه‌ی مسابقات به ایران بازخواهم گشت تا در رقابت‌ها شركت كنم.

مسابقات كاپ جهانی آلمان؛

قایقرانان كایاك و كانو كانادایی ایران راهی نیمه نهایی شدند

قایقرانان كشورمان اعزامی به مسابقات كاپ جهانی آلمان در رشته‌های كایاك دو و چهار نفره زنان و كانو كانادایی دو نفره مردان به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

در رشته‌ی كایاك چهار نفره (زنان) مسافت 200 متر زنان، راحله احدپور، هنگامه احدپور، ریحانه عمر و سونیا نوری زاد به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

در رشته‌ی كایاك یك نفره (مردان)، مسافت 200 متر، محسن میلاد به مرحله‌ی نیمه نهایی رسید.

در رشته‌ی كانو كانادایی دو نفره (مردان)، مسافت 200 متر، سیروان احمدی و عزیز سیفی به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

در رشته‌ی كایاك 2 نفره مردان در مسافت 200 متر، عباس صیادی و رضا رییسی توانستند به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یابند. در همین رشته راحله احدپور و هنگامه احدپور نیز به مرحله‌ی نیمه نهایی رسیدند.

در رشته‌ی كایاك چهار نفره مردان در مسافت 200 متر، محسن میلاد رضا رییسی، بابك ثمری، عباس صیادی به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

در مسافت 500 متر در رشته‌ی كانو كانادایی یك نفره، علی جاوید و در دو نفره، عزیز سیفی و سیروان احمدی به مرحله‌ی نیمه نهایی رسیدند.

در رشته‌ی كایاك دو نفره، حسن میلاد و بابك ثمری و همچنین در كایاك چهار نفره، عباس صیادی، نادر هدایتی، رضا رییسی و محسن میلاد به مرحله‌ی نیمه نهایی راه یافتند.

بانوان دراین رشته نتوانستند به مرحله‌ی نیمه نهایی صعود كنند.

تور دوچرخه‌سواری آذربایجان با قهرمانی قادر میزبانی به پایان رسید

بیستمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری آذربایجان با برگزاری 7 مرحله به مسافت هزار و ده كیلومتر امروز به پایان رسید.

در پایان این مسابقات و در رده انفرادی قادر میزبانی از تیم جاینت با زمان 26 ساعت و 18 دقیقه و 28 ثانیه به مقام نخست دست یافت و احد كاظمی از تیم جاینت با زمان 26 ساعت 21 دقیقه و 23 ثانیه و عمر حسنین از تیم سوریه با زمان 26 ساعت و 21 دقیقه و 45 ثانیه به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

بنابراین گزارش، در رده‌ی تیمی، تیم جاینت تایوان با زمان 78 ساعت و 44 دقیقه و 56 ثانیه به مقام نخست دست یافت و تیم‌های سوریه با 79 ساعت و 1 دقیقه و 34 ثانیه و پیكان با 79 ساعت 28 دقیقه و 23 ثانیه دوم و سوم شدند.

همچنین در رده امتیازی مهدی سهرابی از تیم پیكان با 34 امتیاز،‌ دیوید میسكان از تیم جاینت و احد كاظمی از جاینت به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

بر اساس این گزارش، در رده كوهستان نیز احد كاظمی از تیم جاینت، امیر زرگری از تیم پیكان و عباس سعیدی تنها از تیم پیكان به ترتیب با 14، 11 و 10 امتیاز مقام‌های اول تا سوم را از آن خود كردند.

گفتنی است؛ در پایان مرحله‌ی هفتم كه امروز در مسیر شبستر ـ تبریز به مسافت 70 كیلومتر برگزار شد سید مصطفی رضایی از تیم مس سرچشمه با زمان یك ساعت و 58 دقیقه و 28 ثانیه به مقام نخست دست یافت و دیوید میسكان از تیم جاینت و مهدی سهرابی از تیم پیكان دوم و سوم شدند.

ایران قهرمان تورنمنت والیبال نشسته‌ی بوسنی شد

تیم ملی والیبال نشسته‌ی ایران عنوان قهرمانی تورنمنت بین‌المللی بوسنی را كسب كرد.

تیم ایران كه در گروه B با تیم‌های مجارستان، ایرزا بوسنی و اسلونی هم گروه بود پس از كسب سه پیروزی پیاپی برابر این تیم‌ها به عنوان سرگروه برابر تیم زنیكا بوسنی سرگروه گروه A قرار گرفت و این تیم را از پیش رو برداشت.

تیم ایران در دیدار فینال توانست با نتیجه‌ی 3 بر یك، تیم فانتومی بوسنی را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی این دور از مسابقات را از آن خود كند.