تبیان، دستیار زندگی
اخیراً صاحبان اتومبیل در شهر سولیوان نیویورک آینه ماشین های خود را می پوشانند زیرا ظاهراً یک دارکوب محلی تصور می کند آینه ها دشمن او هستند . «تیمی تیلور» مالک یک تعمیرگاه اتومبیل گفت به خاطر وجود این پرنده که شرق سیراکوز را ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آینه دشمن دارکوب یا دارکوب دشمن آینه

آینه دشمن دارکوب یا دارکوب دشمن آینه

اخیراً صاحبان اتومبیل در شهر سولیوان نیویورک آینه ماشین های خود را می پوشانند زیرا ظاهراً یک دارکوب محلی تصور می کند آینه ها دشمن او هستند .

«تیمی تیلور» مالک یک تعمیرگاه اتومبیل گفت به خاطر وجود این پرنده که شرق سیراکوز را قلمرو خود می داند ، 30 آینه خرد شده را سال گذشته و 18 آینه را امسال تعویض کرده است.

آینه دشمن دارکوب یا دارکوب دشمن آینه

او می گوید کسانی که این پرنده آینه ماشین شان را می شکند از عصبانیت دیوانه می شوند . مرد جوانی رامی شناسم که تاکنون سه بار به من مراجعه کرده چون همیشه فراموش می کند آینه ماشین خود را از دست این دارکوب بپوشاند.

«بنجامین برت» می گوید: دارکوب های نر در فصل تولید مثل حالت تهاجمی به خود می گیرند و از قلمروشان حتی در برابر دشمنان خیالی دفاع می کنند .

«آن میلر» صاحب یک پونتیاک گرانقیمت ، دو آینه گرانبها داشت که به همین ترتیب از بین رفت بعد هم با چشم خودش شاهد حمله این پرنده به ماشین همسایه اش شد. "من به همسایه ام گفتم : آن را کیش کن. او هم همین کار را کرد . ولی دارکوب به جای پرواز شروع کرد به راه رفتن جلوی شیشه اتومبیل و آینه سمت مسافر را شکست. من کاملاً گیج شده بودم."

منبع: WWW.NEWS.EXCITE.COM -

ترجمه: مریم پاک رو

سایر اخبار عجیب و غریب

مادر عصبانی ، ماشین خود را به در ِمدرسه کوبید

فرار نیم قلو از زندان

من که بهش دست نمی زنم تو دست بزن

ازدواج فیزیکدان 82 ساله با «هدیه خدا»

گربه شبیه سازی شده