تبیان، دستیار زندگی
"مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی با موضوعات قرآنی ویژه دانشجویان کشور" 10 خرداد ماه 84 در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. نخستین جشنواره فیلنامه نویسی با موضوعات قرآنی(ویژه دانشجویان کشور) که...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلنامه نویسی با موضوعات قرآنی ویژه دانشجویان کشور برگزار می شود


"مراسم پایانی نخستین جشنواره فیلمنامه نویسی با موضوعات قرآنی ویژه دانشجویان کشور"

10 خرداد ماه 84 در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

نخستین جشنواره فیلنامه نویسی با موضوعات قرآنی(ویژه دانشجویان کشور) که از آبانماه سال 1383 به همت اداره کل امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه تهران و با مشارکت اداره کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شبکه قرآن سیما آغاز به کار نموده بود در واپسین روزهای بهاری سال 1354 مراسم پایانی خویش را نظاره گر خواهد بود.

در این مراسم که روز سه شنبه 10/3/84 از ساعت 16 با حضور هنرمندان و علاقه مندان به هنر سینما و تئاتر در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار می شود از نفرات برگزیده این جشنواره در سه رشته فیلمنامه، نمایشنامه و متن نماهنگ تجلیل به عمل خواهد آمد.

لازم به توضیح است، این جشنواره در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود. بخش اصلی شامل سه رشته تخصصی فیلنامه، نمایشنامه و متن نماهنگ، و بخش جنبی نیز فعالیتهایی همچون برگزاری کارگاه ها و اردوی آموزشی، نمایشگاه آثار مکتوب و رایانه ای(نمایشگاه روزهای سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 خردادماه 84 در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برقرار می باشد) در خصوص آموزش های تخصصی مرتبط با رشته ها و موضوع جشنواره را شامل می شود.

از تعداد بیش از 200 اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال گردیده است طبق نظر هیئت داوران در هر رشته حداقل 9 اثر کاندیدای کسب عناوین اول تا سوم معرفی خواهد شد که در نهایت از میان کاندیداهای معرفی شده در هر رشته سه نفر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و در مراسم پایانی جشنواره معرفی می شوند.