تبیان، دستیار زندگی
شرکت سرزمین موجهای آبی در سال 1384 جهت راهبری و مدیریت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرزمین موج های آبی

13
شرکت سرزمین موجهای آبی در سال 1384 جهت راهبری و مدیریت مجموعه های ورزشی برای کلیه رشته های ورزشی و نیز تشکیل تیمهای ورزشی وساخت ابنیه های ورزشی - تفریحی ایجاد گردید.
این شرکت نماینده رسمی یکی از بزرگترین و فعالترین اعضاء انجمن پارکهای آبی دنیا به نام polin در ایران می باشد که بدین صورت امکان طراحی و ساخت تجهیزات مورد استفاده در یک پارک آبی را دارا بوده و این توان را دارد که مجموعه های ورزشی ،  آبی را به طور کامل تجهیز و از بهترین و پیشرفته ترین تاسیسات فنی موجود دنیا بهره گیرد.
این مجموعه شامل:
استخرهای شنای گوناگون ، استخر موج ، رودخانه های آرام و خروشان ، سرسره های سرعتی و آهسته ، تویستر ، چاله فضایی ، سرسره موج ، مناطق بازی و سرسره های مخصوص کودکان و نوجوانان ، رستوران و کافی شاپ و سایر وسایل و امکانات تفریحی می باشد.
برزگترین هدف ما رشد و توسعه ورزش جهت پرکردن اوقات فراعت جوانان با ورزش و تفریحات سالم و نیز توسعه فرهنگی،اجتماعی اقتصادی و گردشگری می باشد
هزینه ساخت این مجموعه بالغ بر یکصد میلیارد ریال سرمایه ریالی و یک میلیون یورو و سرمایه ارزی برآوردشده که در مساحت 8460 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 23000 متر مربع ساخته شده است.
این پارک که دارای استاندارد اروپائی EN 1069 بوده و بزرگترین و کاملترین پارک آبی سرپوشیده آسیا است.

منبع: سایت گردشگری

تنظیم برای تبیان: ساراآزاد