تبیان، دستیار زندگی
سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: از زمان آغاز سفرهای استانی هیات دولت تاكنون، با رشد خوبی در توسعه كمی و كیفی كتابخانه‌ها روبه‌رو شده‌ایم. وی همچنین افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین كتابخانه‌های مورد نیاز استان‌های مختلف را پی‌گیری می
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اهداف كتابخانه‌اي سفرهاي هيات دولت
اهداف كتابخانه‌ای سفرهای هیات دولت

سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، گفت: از زمان آغاز سفرهاي استاني هيات دولت تاكنون، با رشد خوبي در توسعه كمي و كيفي كتابخانه‌ها روبه‌رو شده‌ايم. وي همچنين افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تامين كتابخانه‌هاي مورد نياز استان‌هاي مختلف را پي‌گيري مي‌كند.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: در سفرهاي استاني هيات دولت، اعتباري ويژه به ساخت و تجهيز كتابخانه‌هاي شهرستان‌ها اختصاص مي‌يابد. خصوصا در دور سوم سفرها به مشكلات فرهنگي و كتابخانه‌‌هاي استان‌هاي كم‌برخوردار توجه ويژه مي‌شود.

حسيني ادامه داد: در سال‌هاي اخير با رشد قابل توجه در توسعه كتابخانه‌هاي كشور روبه‌رو شده‌ايم كه بخش بزرگي از اين امر نتيجه مصوبه‌هاي فرهنگي بوده است.

وي همچنين گفت: در سفر سوم پيشنهادهاي فرهنگي در حوزه تكميل و ساخت كتابخانه‌ها، بيش از سفرهاي اول و دوم تصويب و پي‌گيري مي‌شوند. البته در سفرهاي استاني پيش مصوبه‌هاي كتابخانه‌اي زيادي داشته‌ايم كه در دست اقدام و تكميل‌اند.