تبیان، دستیار زندگی
دو سال است که در تبیان هر روز با کاربرانی سر و کار داریم که هر یک اندیشه های خاص خود را در سر دارند، اما در این سایت ، همه آنها دور هم جمع می شوند، مطالبش را می خوانند، خودشان مطلب می نویسند و درباره همه چیز تبیان نظر و پیشن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوستان سلام

بیش از دو سال است که در تبیان هر روز با کاربرانی سر و کار داریم که هر یک اندیشه های خاص خود را در سر دارند، اما در این سایت ، همه آنها دور هم جمع می شوند، مطالبش را می خوانند، خودشان مطلب می نویسند و درباره همه چیز تبیان نظر و پیشنهاد و انتقاد می دهند.

حتی گاه ما در برابر این همه لطف و توجه شما کم می آوریم ! به همین جهت سعی کردیم از دیدگاه یک کاربر همیشگی به روند امور تبیان نگاه کنیم و دیدیم که شما خیلی جلو هستید. حیفمان آمد مسیر راهتان بسته باشد و در پیچ و خم بوروکراسی و امور اداری تبیان اسیر بمانید. بنابراین تصمیم گرفتیم تا آنجا که می شود دست شما را در کنترل اطلاعات بین کاربرها باز بگذاریم و امیدواریم که با داشتن آزادی عمل کافی و با برقراری ارتباط نزدیک با همفکران خودتان ، قادر باشید به مفاهیم و اصولی که در ذهن دارید نزدیک شوید و حداقل به برخی از ایده آل هایی که درباره تبیان در ذهن می پرورانید دست یابید.

در حقیقت ما می خواهیم آنچه را که در دو سال گذشته در دنیای مجازی ما و شما به اتفاق هم در خیال خود ساخته ایم به دست های جوان شما بسپاریم تا با اندیشه هایی جوان ، توش و توانی خستگی ناپذیر در تحقق آن ها بکوشید و لبخند تحسین را بر لبان هم بیاورید.

لابد از خودتان می پرسید که خوب قرار است ، کارهایی را که به قول شما قرار است خومان انجام بدهیم بدست بگیریم . اصلاً فکر کنید که دستمان باز است خواستیم گروهی تشکیل داده و با تبلیغات و سر و صدا اعضایی را جذب کنیم ، چه امکاناتی داریم ؟ دور هم جمع شدن و برقراری ارتباط چه از نوع مجازی و چه از نوع واقعی جایی لازم داره ، امکاناتی می خواهد و هزینه داره و خیلی سوالات دیگر .

نگران نباشید ما در کنار شماییم امکان برقراری ارتباط و تعامل با یکدیگر را تبیان از طریقforumبرایتان فراهم گرده ( این یکی !! ) هر گروهی می تواند تالار گفتگویی به نام خود داشته و در آن به فعالیت بپردازد اگر هم دلتان خواست می توانید سرکی به تالارهای گفتگوی دیگر یا به اصطلاح رقیب زده و گاهی هم به قول بعضی ها کل کل که نه رقابت سالم داشته باشید چه در عضو گیری ، چه در طرح مسئله و خیلی چه های دیگر

اگر فکر می کنید که در تالار گفتگو نمی شهOnline با هم در ارتباط بود و یکی گفت و یکی شنید . بدانید کهChat وRoom های مختلفی که در این قسمت تدارک دیده خواهد شد فضای خوبی برای گپ زدن شما و دیگران است.

ثبت مطالب روزانه کماکان در خدمت شماست که داستانش را خودتان به از ما می دانید. ( اینم دومی و سومی ) .

بارها شنیده و دیده و خود احساس کرده ایم که دوستان مجازی بسیار مشتاق دیدن روی هم هستند و علاقمند به اینکه ببینند تصوراتشان از شخصی که ساعتها ، روزها و بلکه ماهها از پشت مانیتور با او در ارتباط بوده اند چقدر به واقعیت نزدیک است.

تبیان اینرا هم از نظر دور نداشته چرا که ما هم مانند خودتان همین علائق را داشته و داریم گردهمایی یا به اصطلاح خودمانهمایش اول  که یادتونه ؟ چقدر مشتاق دیدن روی شما بودیم؟

تبیان فضای مناسبی را با امکانات خوب برای تجمع دوستان هم فکر و عقیده در نظر گرفته تا شما بتوانید از نزدیک و بیش از پیش با هم آشنا شوید، فاصله ها را کم کنید و به گفتگوهای مفیدی که می توانند پایه گذار طرحهای مفیدتر و قابل اجرا باشند بپردازید .

در این زمینه می توانید روی حمایت ما حساب کنید . ما سعی داریم تا جای ممکن به پیشنهادات قابل اجرای شما جامه عمل بپوشانیم و به قول قدیمی ها کمی هم دست به جیب میشویم . ( اینم چهارمیش )

 کارت ویژه تبیانرا شرکت کنندگان همایش اول دریافت کرده اند . مطمئن باشید اگر یه خورده زبر و زرنگ باشید و بخواهید کارت ویژه را بگیرید جاش همین جاست ( اینم پنجمی ، دیگه چی می خواهید!! )

اگر اوضاع همین جوری که ما می خواهیم ( یا شما می خواهید !) پیش برود. خیلی دور نیست که تیترهای زیر را در روزنامه ها بخوانیم !

-        گروه موسیقی اعضای تبیان در تالار وحدت اجرای زنده دارند.

-        کنکوریهای تبیان با رتبه های خوب در دانشگاه پذیرفته شدند.

-        گروه فوتبال اعضای تبیان با رتبه های خوب در دانشگاه پذیرفته شدند.

-        گروه فوتبال اعضای تبیان مسابقه دوستانه ای با ( پرسپولیس یا استقلالش را خودتان بگویید!) برگزار می کند.

-        فیزیکی های تبیان برنده جشنواره خوارزمی  شدند.

شما هم می توانید پیش بینی های خود را برای ما ارسال کنید.