تبیان، دستیار زندگی
دكتر سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه نشست با ناشران كشور در هتل انقلاب كه شب گذشته (20 بهمن) برگزار شد، گفت: تعامل و ارتباط مستمر ناشران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سود نشر كشور و كتاب خواهد بود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعامل ناشران و دولت به سود نشر كشور است
تعامل ناشران و دولت به سود نشر كشور است

دكتر سيدمحمد حسینی، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، در حاشيه نشست با ناشران كشور در هتل انقلاب كه شب گذشته (20 بهمن) برگزار شد، گفت: تعامل و ارتباط مستمر ناشران با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به سود نشر كشور و كتاب خواهد بود.

دكتر حسينی به خبرگزاری كتاب ايران(ايبنا)، گفت: اين جلسه در واقع نشست تقدير و تشكر از ناشراني بود كه همكاری خوبی با نمايشگاه بين‌المللی كتاب تهران و ديگر نمايشگاه‌هاي استانی در دوره‌هاي گذشته داشتند.

وي ادامه داد: همچنين در آستانه برگزاری بيست و سومين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران، قطعا با چنين جلساتي مي‌توان با استفاده از نظرات و رايزني با ناشران كشور، اين نمايشگاه را با كيفيتي بهتر برگزار كرد.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين گفت: در اين نشست ناشران گلايه‌هايي را مطرح كردند و حرف‌هاي درستي زدند. البته با وجود اقدامات سازنده‌اي كه در سال‌هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي انجام‌شده، همچنان مي‌توان از ظرفيت بالاي نشر كشور بهره‌مند شد.

وي با اشاره به همت ناشران كشور براي بالا بردن ظرفيت نشر، تصريح كرد: در اين راه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز حمايت لازم را از ناشران به عمل خواهد آورد.

دكتر حسيني در بخش ديگري از سخنان خود افزود: اين جلسه اگر چه نخستين ديدار ناشران كشور در اين حجم و در اين ابعاد با وزير ارشاد و معاون فرهنگي است، ولي در آينده، اين نشست‌ها را ادامه خواهيم داد.