تبیان، دستیار زندگی
اتوری هاگل سرمربی تیم ملی فوتبال یونان، برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، از مربی بدنساز باشگاه سپاهان اصفهان دعوت به همكاری كرده است .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دعوت اتوری هاگل از مربی سپاهان

اتوری هاگل سرمربی یونان

اتوری ها گل سرمربی تیم ملی فوتبال یونان، برای حضور در مسابقه‌های جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، از مربی بدنساز باشگاه سپاهان اصفهان دعوت به همكاری كرده است.

سعید آلوسی، مربی بدنساز طلایی‌پوشان اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا ، با تایید این خبر و با بیان این‌كه در مسابقه‌های جام ملت‌های اروپا یورو 2004 نیز با تیم ملی فوتبال یونان همكاری داشتم، خاطرنشان كرد: همكاری من با سرمربی آلمانی تیم ملی یونان به بیش از 5 سال قبل باز می‌گردد. در آن مقطع من در كادر بدنسازی آنها بودم و خوشحالم از اینكه پس از گذشت چند سال بار دیگر با چنین دعوت‌نامه‌ای روبه‌رو می‌شوم.

وی پیرامون درخواست مجدد یونانی‌ها اظهار كرد: من مدرك درجه A تدریس آمادگی جسمانی، C مربی‌گری آسیا و گواهی‌نامه درجه A بدنسازی یوفا را توانسته‌ام كسب كنم كه رسیدن به این نقطه را مدیون محمدرضا ساكت مدیرعامل باشگاه سپاهان هستم.

وی ادامه داد: در حاشیه كلاس آموزشی گواهی‌نامه درجه A بدنسازی یوفا كه چند ماه قبل در باشگاه بایرن مونیخ آلمان برگزار شد و مربیان بدنساز تیم‌هایی چون منچستر یونایتد انگلیس و لاتزیو ایتالیا نیز با من در كلاس حضور داشتند مدیر برنامه‌های اتوریهاگل پس از مشاهده توانایی‌های علمی‌ام دراین كلاس پیشنهاد همكاری با تیم ملی یونان را به من داد كه به ایشان گفتم شخص اتوریهاگل مرا به خوبی می‌شناسد.

اتوری هاگل سرمربی یونان

آلوسی افزود: سرمربی تیم ملی یونان برای همكاری با من دعوت‌نامه‌ای را ارسال و درخواست كرده است برای مسابقه‌های جام جهانی با آنها همكاری كنم.

مربی بدنساز سپاهان با بیان اینكه افتخار همكاری با امیر قلعه‌نویی را در كارنامه دارم خاطرنشان كرد: در كنار ایشان به موفقیت‌های زیادی رسیده‌ام. از همین رو اگر ایشان مخالف رفتن ما باشند، مطمئن باشید پیشنهاد اتوریهاگل را رد می‌كنم.

وی در پایان تاكید كرد: در حالی مسابقه‌های لیگ و جام حذفی اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد كه سرمربی تیم ملی یونان درخواست كرده است از 20 اردیبهشت به كادر آنها بپیوندم. به همین دلیل علاقه‌مندم همكاری خود را تا پایان فصل با سپاهان ادامه دهم و سپس به یونان بروم. البته تابع باشگاه هستم و اگر بخواهند می‌توانم به طور موقت نیز با تیم ملی یونان همكاری كنم و پس از پایان مسابقه‌های جام جهانی باز به سپاهان بازگردم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری