تبیان، دستیار زندگی
وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام تمامی معلمان حق التدریس از ابتدای برنامه پنجم توسعه و پایان اسفندماه آغاز می شود. حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا افزود: در حال حاضر هیچ نیروی بلاتکلیفی در آموزش و پرورش نداریم و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز استخدام معلمان حق التدریس از پایان اسفندماه

آغاز استخدام معلمان حق التدریس از پایان اسفندماه

وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا:

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش گفت: استخدام تمامی معلمان حق التدریس از ابتدای برنامه پنجم توسعه و پایان اسفندماه آغاز می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا افزود: در حال حاضر هیچ نیروی بلاتکلیفی در آموزش و پرورش نداریم و نیروهای موجود در قالب شرکتی، کارمعین، خدمات اداری و غیره مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود تنها 60 هزار معلم حق التدریس در وزارت آموزش و پرورش اذعان داشت: این افراد هم تکلیفشان مشخص است و آن نیروهایی که روزانه چند ساعت در هنرستان ها و اموزشکده های آموزش و پرورش تدریس می کنند تکلیفشان مشخص است و ساعتی حقوقشان را دریافت می کنند.

وی در تشریح برنامه وزارت آموزش و پرورش برای دفترداران مدارس نیز گفت: در کنار معاونین و مدیران مدارس برنامه هایی هم برای افزایش حقوق و ارتقای جایگاه دفتردار مدرسه تدوین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

تنظیم: نسرین صادقی