تبیان، دستیار زندگی
م ایران با 9 طلا، 8 نقره و 9 برنز نایب‌قهرمان شد در پایان مسابقات كاراته‌ی قهرمانی آسیا تیم ایران با كسب نه مدال طلا، هشت نقره و نه برنز عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد. در آخرین رقابت‌های انجام شده تیم كومیته‌ی تیمی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات كاراته‌ی قهرمانی آسیا - ماكائو

تیم ایران با 9 طلا، 8 نقره و 9 برنز نایب‌قهرمان شد

در پایان مسابقات كاراته‌ی قهرمانی آسیا تیم ایران با كسب نه مدال طلا، هشت نقره و نه برنز عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در آخرین رقابت‌های انجام شده تیم كومیته‌ی تیمی كشورمان با حضور جاسم ویشگاهی، سعید فرخی، مجید عبدالحسینی، مهدی جعفرقلی‌زاده، مهران بهنام‌فر، نادر جودت و مهدی عموزاده در دیدار نخست، تیم ملی مالزی را سه بر صفر شكست داد. در دیدار دوم نیز با همین نتیجه از سد تیم ملی قزاقستان گذشت و در دیدار سوم با نتیجه‌ی مشابه سه بر صفر تیم ملی امارات را از پیش رو برداشت. در دیدار فینال نیز تیم قدرتمند ژاپن را شكست داد و مدال طلای این مسابقات را بر گردن آویخت.

همچنین صبح امروز مهدی عموزاده در وزن 70- كیلوگرم و محسن سلیمی در وزن 65- كیلوگرم دو مدال نقره و سیدعلی شاطرزاده در وزن آزاد مدال طلا كسب كرد. با كسب این نتایج تیم ایران در رده‌های سنی جوانان، امید و بزرگسالان با كسب نه طلا، هشت نقره و نه برنز مقام دوم را به خود اختصاص داد. تیم ملی ژاپن و ویتنام نیز جایگاه اول و سوم را به خود اختصاص دادند.