تبیان، دستیار زندگی
مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز با صعود تیم‌های استقلال، ملوان ، ذوب آهن، استیل آذین و صبای قم و وداع زودهنگام تیم‌های سایپا و سپاهان نوین از این رقابت‌ها پیگیری شد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود استقلال، حذف سایپا

مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر امروز با صعود تیم‌های، استقلال ،  ملوان ، ذوب آهن، استیل آذین و صبای قم و وداع زودهنگام تیم‌های سایپا و سپاهان نوین از این رقابت‌ها پیگیری شد.

مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 14:30 امروز با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در حساس ترین دیدار عصر امروز که بین دو تیم لیگ برتری سایپا و ذوب آهن در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد، حریف اصفهانی شکست 3 بر یک را به میزبان خود تحمیل کرد و به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی راه یافت. این دیدار از مرحله یک سی و دوم نهایی جام حذفی برگزار شد و تیم ذوب آهن در مرحله یک شانزدهم نهایی به دیدار برنده بازی صنعت نفت آبادان - راه آهن شهرری می رود.

استیل آذین دیگر تیم پیروز دیدارهای امروز بود که توانست با 2 گل سپاهان نوین اصفهان را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. استیل آذین در این مرحله به مصاف برنده دیدار استقلال تهران - ذرت کاران پارس آباد می رود.

در روزی که تیم ملوان بندرانزلی پیروزی 2 بر یک را در مصاف با سپیدرودرشت جشن گرفت و فاتح دربی گیلان شد، تیم صبای قم نیز با یک گل از سد فولاد نوین اهواز گذشت تا جمع تیم‌های لیگ برتری در مرحله یک هشتم نهایی کامل‌تر شود.

تیم شاهین پارس جنوبی نیز با برتری مقابل مس سرچشمه رفسنجان به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرد.

برای تیم شاهین پارس که در این بازی از امتیاز میزبانی بهره می برد، ایوان پتروویچ (10 و 120) و بهادر عبدی (99) گلزنی کردند و تک گل تیم مس سرچشمه رفسنجان را نیز پاشا خلیلی در دقیقه 17 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میزبان کرد.

لیگ برتر، مس کرمان

مس سرچشمه در حالی مقابل شاهین پارس جنوبی تن به شکست داد که از دقیقه 35 به دنبال اخراج خسرو رشیدی با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه می داد.

قضاوت دیدار شاهین پارس جنوبی - مس سرچشمه کرمان برعهده جواد شرفی بود. او در این بازی به هادی شفیعی، عبدالله بازیاری، بهادر عبدی، مهدی کیانی و ایوان پتروویچ از تیم میزبان کارت زرد نشان داد.

تیم فوتبال استقلال نیز  در دیداری آسان با 13 گل تیم ذرت کاران پارس آباد اردبیل را شکست داد.

در این دیدار که با حضور کمتر از 2 هزار تماشاگر برگزار شد استقلال توسط سیدمهدی سیدصالحی دقایق ( 6 ، 8 ، 21  و 25 ) ، آرش برهانی دقایق(28 پنالتی ،33 و 83) ، سیاوش اکبرپور دقیقه(12 و 2+90) ، میلاد نوری دقیقه(58 و 3+90)، هادی شکوری دقیقه(64) ، رینالدو دقیقه (72 پنالتی) به گل رسید.

استقلال که هفته گذشته شهرآورد تهران را به پرسپولیس واگذار کرده بود با این پیروزی ضمن فراموشی شکست در شهرآورد، حریف استیل آذین در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور خواهد بود.

- نتایج دیدارهای امروز مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور به شرح زیر است:

* استیل آذین تهران 2 - سپاهان نوین اصفهان صفر

گل‌ها: مهدی مهدوی کیا (25) و محمد غلامی (27)

* ملوان بندرانزلی 2 - سپیدرود رشت یک

گل: مهرداد اولادی (16 و 78) برای ملوان و میلاد گوهری نیا (90) برای سپیدرود

* فولادنوین اهواز صفر - صبای قم یک

گل: محسن بیاتی نیا (52)

* سایپا کرج یک - ذوب آهن اصفهان 3

گل‌ها: رضا محمودی (77) برای سایپا و محمد قاضی (30، 32 و 45) برای ذوب آهن

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری