تبیان، دستیار زندگی
دوربین Power Shot E1
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوربین Power Shot E1

دوربین power shot e1

دوربین E1 از سری Power Shot کانن است که با ابعادی در اندازه‌های 32×64×101 میلی‌متر و وزنی برابر با 160 گرم (بدون در نظر داشتن باتری) طراحی شده است. همان طور که اشاره کردیم این دوربین ابعاد جمع و جوری دارد و تقریبا همه جا می‌تواند همراه خوبی به شمار رود. طراحی ظاهری آن بسیار زیبا ست و احتمال می‌رود خانم‌ها به خوبی از آن استقبال کنند. حس‌گر E1 یک حس‌گر کارآمد 10.0 مگاپیکسل موثر نوع CCD است. از مشخصه‌های بارز این دوربین می‌توان به سیستم پیشرفته‌ی کاهش نویز، سرعت بافرینگ بهتر نسبت به مدل‌های پیشین، مشخصه‌ی تشخیص چهره و لرزش‌گیر اشاره کرد. یکی دیگر از مشخصه‌های خوب و کارآمدی که در این دوربین ارایه شده قابلیت کار با مود Easy Mode می‌باشد که یک منوی ساده را هم برای عکاسی، هم برای مرور و تماشای تصویر در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دوربین power shot e1

به طور کلی می‌توان گفت که در دوربین دیجیتال کانن مدل E1 تقریبا تمام مشخصه‌های لازم یک دوربین جمع و جور دیجیتال ارایه شده است. این مشخصه‌ها و قابلیت‌ها به داشتن یک تجربه‌ی خوب از یک عکاسی ساده کمک می‌کنند. در این دوربین چیزی بالغ بر 17 حالت عکاسی ارایه شده که برای عکاسان مبتدی بسیار کارآمد خواهد بود. با فعال کردن هر یک از این حالت‌ها دوربین به طور اتوماتیک تنظیمات لازم را اعمال می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های حالت Easy Mode این می‌باشد که گزینه‌های Playback را به کارکردهای حذف و مرور تصویر محدود می‌کند. در این دوربین علاوه بر تکنولوژی تشخیص چهره، پردازش‌گر DIGIC III نیز ارایه شده که به عمل‌کرد سریع دوربین و اجرای فرامین کمک می‌کند. به کمک این پردازش‌گر سرعت بافرینگ دوربین سریع‌تر می‌شود و تصاویر شما با کم‌ترین نویز ممکن گرفته خواهند شد. تکنولوژی iSAPS مشخصه‌ی دیگری است که در دوربین E1 می‌بینید. این مشخصه با به کارگیری اطلاعات مربوط به صحنه‌ی عکاسی، تنظیمات دوربین را پیش از ثبت هر عکس بهینه‌سازی می‌کند. دوربین پاورشات E1 با بهره گیری از

دوربین power shot e1

تکنولوژی‌های کارآمد کانن مانند Face Select & Track و Auto Red Eye Correction عکس‌های خوب و زیبایی تهیه می‌کند. برای آن که تصاویر شارپی داشته باشید پیشنهاد می‌شود با تکنولوژی Motion Detection که در مود High ISO Auto فعال می‌شود کار کنید. این تکنولوژی با به خدمت گرفتن مشخصه‌ی تشخیص چهره، لرزش‌گیر اپتیکال کانن و اطلاعات مربوط به صحنه‌ی عکاسی به راحتی می‌تواند حرکت سوژه و لرزه‌های احتمالی دوربین را تشخیص دهد. سپس، ایزوی دوربین به شکل کارآمدی برآورد و تنظیم می‌شود تا کم‌ترین محوی و بیش‌ترین کیفیت ممکن را تجربه کنید. یکی دیگر از مشخصه‌های دوربین کانن پاورشات مدل E1 را می‌توان تجهیز دوربین به منوی Print دانست که منحصرا برای چاپ طراحی شده است. به این ترتیب، به راحتی و با سرعت بسیار خوبی به گزینه‌های چاپ دست‌رسی خواهید داشت. پشتیبانی از قابلیت PictBridge مزیت دیگری است که می‌توان به آن اشاره کرد. PictBridge امکان چاپ مستقیم بدون نیاز به کامپیوتر فراهم می‌کند. توجه داشته باشید چاپ‌گر مورد نظر باید از این قابلیت پشتیبانی کند. دکمه‌ی Print/Share نیز امکان چاپ تنها با فشار دادن یک دکمه را فراهم می‌کند. در عین حال، امکان آپلود کردن تصاویر بر روی سیستم‌های تحت Windows یا Mac نیز وجود دارد.

منبع: سایت دی جی کالا

تنظیم: حاجی محمد علی


برای خرید دوربین Power Shot E1 با گارانتی آفومار کلیک کنید.

برای خرید دوربین های سری  Power Shot کلیک کنید.

برای خرید دوربین های سری IXUS کلیک کنید.

برای خرید از فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.