تبیان، دستیار زندگی
نشست رسانه‌ای دكتر مهدی مصطفوی، مشاور رییس جمهور و رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، فردا(18 بهمن ماه) همراه با مراسم رونمایی از كتاب ترجمه قانون اساسی ایران به 30 زبان دنیا در سالن تشریفات این مركز برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمايي از كتاب قانون اساسي ايران به 30 زبان

رونمایی از كتاب قانون اساسی ایران به 30 زبان

نشست رسانه‌اي دكتر مهدي مصطفوي، مشاور رييس جمهور و رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي،  همراه با مراسم رونمايي از كتاب ترجمه قانون اساسي ايران به 30 زبان دنيا در سالن تشريفات اين مركز برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، بررسي و تبيين «هشتمين نشست هم‌انديشي رايزنان فرهنگي جمهوري اسلامي ايران از سوم تا دهم اسفند ماه سالجاري در تهران با عنوان "اقتدار معنوي جبهه فرهنگي"» از محورهاي چهارگانه اين جلسه‌ است.

«توضيحات تكميلي درباره رونمايي از ترجمه و چاپ قانون اساسي به 30 زبان دنيا توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي» و «ارايه گزارشي از اقدامات اين سازمان در ارتباط با ايام مبارك دهه فجر» همراه با «تشريح فعاليت‌هاي نوروزي سال 1389» از ديگر موضوعات و مباحثي به شمار مي‌روند كه در اين برنامه دكتر مهدي مصطفوي، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، درباره آنها توضيحاتي را براي خبرنگاران عنوان خواهد كرد.

همچنين در حاشيه اين نشست، با حضور برخي از ميهمانان داخلي و خارجي، از كتاب‌هاي سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي رونمايي مي‌شود. افتتاح سايت انقلاب اسلامي و امام خميني(ره) به پنج زبان عربي، انگليسي، فرانسه، تركي و فارسي از ديگر برنامه‌هاي نشست مطبوعاتي فردا به شمار مي‌رود.

نشست رسانه‌اي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي يكشنبه(18 بهمن ماه) از ساعت 10 تا 12 در «سالن تشريفات» اين مركز به نشاني بزرگراه رسالت، روبه‌روي در شمالي مصلي امام خميني(ره)سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار خواهد شد.