تبیان، دستیار زندگی
رود تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و دیدار با سید حسن خمینی تیم ملی فوتبال كشورمان با شعار «شادی ملت، شادی امام» روز سیزدهم خردادماه مصادف با شانزدهمین سالگرد جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مصاف كره‌ی شمال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی فوتبال با شعارشادی ملت، شادی امام به مصاف كره‌ی شمالی می‌رود

تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام (ره) و دیدار با سید حسن خمینی

تیم ملی فوتبال كشورمان با شعار «شادی ملت، شادی امام» روز سیزدهم خردادماه مصادف با شانزدهمین سالگرد جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به مصاف كره‌ی شمالی می‌رود.

دكتر دادكان و جمعی از مسوولان فدراسیون فوتبال در نشستی با مسوولان ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال رهبر كبیر انقلاب اسلامی (ره) برنامه‌های مشترك برای دیدار تیم ملی فوتبال كشورمان برابر كره‌ی شمالی را كه هم‌زمان با ایام رحلت حضرت امام (ره) در استادیوم یكصد هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد‏‏، را تصویب كردند.

بر اساس پیشنهاد فدراسیون فوتبال و تایید ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره)، قرار است ملی‌پوشان كشورمان قبل از بازی سیزدهم خرداد علاوه بر دیدار با حجت الاسلام سید حسن خمینی با حضور در مرقد مطهر آن حضرت با آرمان‌های والایش تجدید میثاق می‌كنند.

همچنین قرار است این دیدار با شعار «شادی ملت، شادی امام» برگزار شود و كلیه‌ی بازیكنان نیز با بازوبند «یادگار امام» در این دیدار حضور یابند.

اجرای برنامه های فرهنگی پیش از این بازی نیز درنظر گرفته شده است.