تبیان، دستیار زندگی
ابقات جهانی تبریك گفت مهندس محسن مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با ارسال پیامی قهرمانی تیم ملی نوجوانان والیبال كشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران و صعود به مسابقات جهانی والیبال نوجوانان را تبریك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهندس مهرعلیزاده صعود تیم ملی والیبال نوجوانان را به مسابقات جهانی تبریك گفت

مهندس محسن مهرعلیزاده معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی با ارسال پیامی قهرمانی تیم ملی نوجوانان والیبال كشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران و صعود به مسابقات جهانی والیبال نوجوانان را تبریك گفت.

افتخارآفرینی شما عزیزان و كسب عنوان قهرمانی آسیا و كسب سهمیه صعود به مسابقات جهانی برگ زرین دیگری از افتخارات ورزش كشور است و بی‌شك این موفقیت مرهون تلاش، غیرت و همت تك تك بازیكنان، مربیان، مسوولین فدراسیون والیبال و به ویژه رییس فدراسیون است.

یك بار دیگر تجربه به اثبات رساند كه سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و نوجوانان در تمامی عرصه‌ها و از جمله ورزش نتایج مثبت و مطلوبی می‌تواند داشته باشد و توجه به این عزیزان كه آینده‌سازان جامعه هستند می‌تواند پشتوانه محكمی برای ورزش كشور و دستیابی به عناوین افتخارآفرین قهرمانی در میادین بین‌المللی و جهانی باشد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: والیبال كشورمان طی سال‌های گذشته در تمام رده‌های سنی افتخارات غرور‌آفرینی را به دست آورده كه پیروزی‌های اخیر عزیزان نوجوان والیبالیست در مسابقات قهرمانی آسیا و صعود به عرصه‌ی بزرگی همچون مسابقات جهانی نیز از جمله این موفقیت‌هاست كه شهد پیروزی آن نصیب این ملت بزرگوار شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پایان پیام خود آورده است: اینجانب یك بار دیگر پیروزی عزت آفرین شما عزیزان نوجوان تیم ملی والیبال كشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و راهیابی به مسابقات جهانی را تبریك گفته و امیدوارم ورزش كشور بتواند نام ایران و ایرانی را بر قلل افتخار جهان قرار داده و شاهد حضور قدرتمند تمام رشته‌ها در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم.