تبیان، دستیار زندگی
0 میلیون تومانی نتیجه داد كادر فنی فعلی را حفظ می‌كنیم محمدرضا یزدانی خرم پس از قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با كسب این نتیجه، كادر فنی تیم ملی را حفظ می‌كنیم و با آمادگی بیشتر بازیكنان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس فدراسیون والیبال:

اردوی 120 میلیون تومانی نتیجه داد
كادر فنی فعلی را حفظ می‌كنیم

محمدرضا یزدانی خرم پس از قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با كسب این نتیجه، كادر فنی تیم ملی را حفظ می‌كنیم و با آمادگی بیشتر بازیكنان را راهی مسابقات جهانی الجزایر خواهیم كرد.

رییس فدراسیون والیبال اظهار كرد: در این دوره از مسابقات 8 تیم برتر آسیا به تهران آمدند تا شانس خود را برای قهرمانی به آزمایش بگذارند. همه تقریبا در یك سطح بودند، اما بازیكنان ما با كار گروهی بهتر و آمادگی بیشتر توانستند سكوی نخست را از آن خود كنند.

وی با بیان این كه به منظور آمادگی هر یك از بازیكنان تا كنون 10 میلیون تومان هزینه شده است ‌افزود: تنها برای آمادگی بازیكنان در طول 12 اردویی كه برگزار كردیم، 120 میلیون تومان هزینه شده است. خوشحالم كه در نهایت این هزینه‌ها بی‌نتیجه نبود و تیم ما توانست به عنوان قدرت برتر مسابقات راهی جام جهانی شود.

یزدانی خرم در پایان خاطر نشان كرد: همانطور كه در گذشته نیز تاكید كردم در هر 3 رده‌ی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سال جاری مسابقات متعددی را پیش رو داریم. باید در تمامی این رده‌ها اول آسیا و سپس در جهان به فكر یكی از سكوها باشیم.