تبیان، دستیار زندگی
فه پیروز شد در ادامه‌ی دیدارهای معوقه‌ی لیگ برتر، تیم فولاد خوزستان توانست با برتری برابر همشهری خود، استقلال اهواز، جایگاهش در صدر جدول را مستحكم‌تر سازد. در ادامه‌ی رقابت‌های معوقه‌ی لیگ برتر، بعدازظهر دیروز دو تیم فولاد و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فولاد فاتح داربی خوزستان

پاس در وقت اضافه پیروز شد

در ادامه‌ی دیدارهای معوقه‌ی لیگ برتر، تیم فولاد خوزستان توانست با برتری برابر همشهری خود، استقلال اهواز، جایگاهش در صدر جدول را مستحكم‌تر سازد.

در ادامه‌ی رقابت‌های معوقه‌ی لیگ برتر، بعدازظهر دیروز دو تیم فولاد و استقلال اهواز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف یكدیگر رفتند. در این دیداردو تیم ابتدا بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند. در ادامه‌ی نیمه‌ی اول و در دقیقه‌ی 43 لفته حمیدی با ضربه‌ای از پشت محوطه‌ی جریمه، گل نخست فولاد را وارد دروازه‌ی استقلال اهواز كرد. در نیمه‌ی دوم نیز با آن‌كه تیم استقلال اهواز برای جبران گل خورده تلاش زیادی به عمل آورد، اما در دقیقه‌ی 68 لفته حمیدی یك بار دیگر بر روی پاس دقیق میثم سلیمانی دومین گل خود و تیم فولاد را به ثمر رساند تا در نهایت تیم فولاد با نتیجه‌ی دو بر صفر، داربی اهواز را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر دیدار معوقه‌ی لیگ برتر، دو تیم پاس و ابومسلم خراسان در مشهد به مصاف یكدیگر رفتند كه تیم پاس موفق شد با گل دقیقه‌ی 93 عیسی ترائوره میزبان خود، ابومسلم را مغلوب كند.

با توجه به نتایج امروز، تیم فولاد خوزستان با 58 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

هم‌چنین تیم پاس تهران با یك پله صعود در مكان پنجم قرار گرفت و استقلال اهواز به رده‌ی ششم جدول رده‌بندی سقوط كرد.