تبیان، دستیار زندگی
تبیان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و نیز سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار می کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های جدید و جذاب تبیان برای کاربران

همکاری

تبیان به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و نیز سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،

برگزار می کند.

کاربران عزیز تبیانی؛ برنامه های ویژه با جوایزی ویژه در انتظار شماست.

ضمن تبریک فرارسیدن 31 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با گرامیداشت این ایام خجسته، تبیان در نظر دارد به شکرانه ی فرارسیدن این ایام  مسابقات و برنامه های ویژه ای همراه با جوایزی جدید و جذاب و ارزنده برگزار نماید.

پس از الان آماده باشید و منتظر بمانید. اما بیکار نباشید و اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید تا بتوانید در این برنامه ها شرکت نمایید.

اولین برنامه؛که از چند روز قبل شروع شده است، تولید محتوای صفحه اصلی سایت تبیان است که با شرایط خاصی به عهده شما عزیزان گذاشته شده است.

(برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید)

دومین برنامه:

قرعه کشی، ویژه ی 22بهمن (همه ی اعضای تایید نهایی تبیان که حداقل 2000 امتیاز داشته باشند می توانند از طریق این قسمت در این قرعه کشی ثبت نام نمایند.)

سومین برنامه؛

سوال ویژه ای است که در روز 22 بهمن ماه (البته پس از راهپیمایی)  برای شما طرح خواهد شد. سوال ویژه راس ساعت 16 در سایت قرار خواهد گرفت. این سوال نیز جوایز خاص خود را به دنبال دارد كه امیدواریم مقبول طبع مشكل پسند شما ! عزیزان باشد.

اما برنامه چهارم؛

برنامه ی ویژه ای است که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد. تنها به ذکر این نکته اکتفا می کنیم که این برنامه برنامه ای ملی است که در سطح کل کشور و خارج از ایران اجرا خواهد شد. (برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.)

و اما معترضین به تغییرات سهمیه ی اینترنت رایگان؛ کمی صبور باشید. تبیان با برنامه ی عضویت ویژه ی خود؛ امکاناتی فراتر برای شما در نظر گرفته است. (حتما شگفتانه های تبیان را به خاطر دارید)

تبیان در ایام الله دهه فجر و به دنبال آن ایام هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر گرامی اسلام صلوات الله علیه و آله؛ این برنامه ها و طرحهای جدید را به اجرا خواهد گذاشت که انشاءالله رضایت شما عزیزان را به دنبال خواهد داشت.

بهتر است برای شرکت در این مسابقات، عضو سایت تبیان شوید پس از همین الان برای عضویت در سایت تبیان اقدام کنید شاید شما یکی از برندگان ما باشید.


واحد امور کاربران سایت تبیان